Gå til innhold

Hva prater man med jenter om på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt sjenert og sliter litt med å holde samtaler igang med jenter jeg ikke kjenner. Så jeg lurer på hva er det man prater om? Jeg tror jeg kan være ganske kjedelig, spør liksom om hva de driver med (jobb/studier) litt rundt det også går det som regel i stå. Noen tips?

Anonymous poster hash: 7d5bb...a94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om noe som ikke er så avslørende, slik at du på en måte holder spenningen oppe. Spør foreksempel om meninger eller tanker, istedenfor harde fakta som jobb og studier.

Anonymous poster hash: 612c4...16b

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jobb og studier er noe av det siste jeg ville spurt om, det kan heller bli nevnt i en bisetning når man snakker om noe annet. Det er nesten umulig å foreslå ting du kan begynne å prate om, men prøv å spørre minst mulig.

Mer interessant å mene noe, eller late som at man mener/tror noe (helt uskyldig, som å si at man trodde at alle bergensere har svømmehud, selv om akkurat det med Bergen og regn er litt oppbrukt).

Endret av gyazo
Skrevet

Uff, småprating om jobben og skole, det blir så hakkete og kjedelig. Enig med de over; snakk løst, eller om tanker og meninger. :) "Er det lenge siden du har vært ute?" "Gøyal uteplass?" "Liker du å danse?"

Jenter er litt vanskelig på slike ting, men vi har ofte lyst, da.

Anonymous poster hash: bc6c7...89d
Skrevet

Jeg er litt sjenert og sliter litt med å holde samtaler igang med jenter jeg ikke kjenner.

Anonymous poster hash: 7d5bb...a94

Hva med å prøve deg på jenter du kjenner bedre?

Skrevet

Uenig i de som sier man bør unngå spørsmål. De fleste mennesker liker å svare på spørsmål og snakke om seg selv. Om du vil vise noen at du er interessert i de, er det å spørre de spørsmål en veldig effektiv måte. Spør om deres preferanser/smak/meninger innen ting som reise, mat, musikk eller annet du er interessert nok i til å ha noe relevant å komme med selv.

Forsøk å finn en balanse mellom å stille spørsmål til henne, og å fortelle om deg selv. Da blir det verken intervju eller monolog, men en samtale.

Forøvrig: Er du på byen for å finne deg en dame å ha sex med, eller er det for å finne deg kjæreste? Fremgangsmåten kan nemlig varierer litt etter hva slags mål man har. Om du kun er ute etter et ligg, er det for eksempel bortkastet tid å gå rundt grøten med masse small talk.

Anonymous poster hash: 25a4e...125
Skrevet

Ikke tenk så veldig på at du ikke kjenner dem. Si noe du ville ha sagt til en venninne hvis det var hun som stod der - noe om det som skjer rundt dere - som en vanlig prat. Jo mer naturlig du er, jo lettere er det å snakke med deg. De fleste jenter blir glade for at du tar kontakt:)

• Liker 1
Skrevet

Uenig i de som sier man bør unngå spørsmål. De fleste mennesker liker å svare på spørsmål og snakke om seg selv. Om du vil vise noen at du er interessert i de, er det å spørre de spørsmål en veldig effektiv måte. Spør om deres preferanser/smak/meninger innen ting som reise, mat, musikk eller annet du er interessert nok i til å ha noe relevant å komme med selv.

Forsøk å finn en balanse mellom å stille spørsmål til henne, og å fortelle om deg selv. Da blir det verken intervju eller monolog, men en samtale.

Forøvrig: Er du på byen for å finne deg en dame å ha sex med, eller er det for å finne deg kjæreste? Fremgangsmåten kan nemlig varierer litt etter hva slags mål man har. Om du kun er ute etter et ligg, er det for eksempel bortkastet tid å gå rundt grøten med masse small talk.

Det er ingenting galt i å stille spørsmål, men man bør holde det på et minimum og ikke bare spørre og spørre.

Og enda viktigere, ikke still for mange spørsmål hvor det er vanskelig å svare noe annet enn ja eller nei.

Skrevet

Du kan godt spørre spørsmål, men jeg er enig med andre om å ikke drive å spørre for mye om jobb og skole. Det hadde ihvertfall jeg begynt å kjede meg fort av.

Skrevet

I følge en kamerat startet jeg visstnok en samtale med en jentegjeng, hvor temaet var AIDS.

Meget elegant.

Skrevet

I følge en kamerat startet jeg visstnok en samtale med en jentegjeng, hvor temaet var AIDS.

Meget elegant.

Hahahaaa! Ja den var fin , spesielt om du ikke selv husker episoden ;) hadde nok synes at det var litt forfriskende i stedet for den vanlige jattingen med striglete menn .

Skrevet

Husker da jeg møtte kjæresten in på byen, da pratet vi egentlig om hvor vi var fra, hva vi studerte/jobbet med. Husker jeg hadde et ferskt arr på armen og det ble litt en icebreaker. tror det er lurt å finne noe en kan le av og ikke bare det vanlige bablet.

Anonymous poster hash: ba0ab...7c5
Skrevet

Hahahaaa! Ja den var fin , spesielt om du ikke selv husker episoden ;) hadde nok synes at det var litt forfriskende i stedet for den vanlige jattingen med striglete menn .

Sånn går det når man begynner drikkingen kl 11:45...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Snakk om noe du synes er kjekt og gøy, men det er greit å holde seg unna temaer som andre ikke forstår eller temaer som er veldig tørre. Entusiasme og godt humør har en tendens til å spre seg til andre :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Sånn går det når man begynner drikkingen kl 11:45...

Shit happens . Heldigvis.

Skrevet

Noe av det kjedeligste jeg vet å snakke om: -Hvor er du fra?

I mitt tilfelle er ikke svaret entydig, og menn bruker ofte det som springbrett til en langdryg og ufrivillig utledning om hvor i landet jeg har bodd og hvor dialekten min kommer fra (jeg snakker uansett ikke dialekt, så det er ekstra langdrygt å få andres tolkning av hvor de tror jeg kommer fra). Å spørre hvor han kommer ifra er helt uaktuelt, for da sovner jeg

Skrevet

Alle dere som synes det er så grusomt å få standardspørsmålene om hvor man kommer fra og hva man gjør, hvorfor gir dere ikke eksempler på hva som ikke er kjedelig? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Alt som på en eller annen måte kan føre deg ned i buksene på dama er brukbart , alle er på byen for å få seg noe , det er viktig å huske på !

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordavind
Skrevet

Alt som på en eller annen måte kan føre deg ned i buksene på dama er brukbart , alle er på byen for å få seg noe , det er viktig å huske på !

Du er vel litt for gammel til dette, hvis du er 42.

Anonymous poster hash: e410f...2cc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...