AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Hei. Det er en gutt/mann som har invitert meg ut i helga.. Jeg kjenner han ikke, har såvidt prata med han. Han leverer varer på jobben min, så har sett han mange ganger, og da har det bare blitt "Hei" og "hade". Han la meg til som venn på facebook i går, og vi prata litt. Visste ikke hva han het før han la meg til en gang. Vi har ikke prata særlig mye, var bare noen få setninger før han spurte om jeg ville finne på noe i helga.. Han ser ganske bra ut, og virker veldig hyggelig. Problemet mitt er bare at han er 26 år gammel. Mens jeg bare er 19.. Trodde ikke han var så gammel, han ser en del yngre ut. Ser også på facebook at han er tagget i masse bilder med jenter, og han virker som et "festmenneske". Greit nok det, jeg fester jo jeg også.. Men jeg er veldig stille og sjenert, mens han er venn henger med de "kule" og populære folkene som alle på det stedet jeg bor vet hvem er liksom. Jeg er mer en sånn som ikke alle vet hvem er, og er veldig sjenert.. Syntes det er rart at han spurte meg. Har aldri vært på date med noen som er såpass mye eldre enn meg. Eldste gutten jeg har vært på "date" med er 3 år eldre enn meg. Jeg har ikke svart han enda, aner ikke om jeg skal si ja eller nei.. Anonymous poster hash: e2998...171
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Nei, det virker litt rart at han ikke har prøvd å prate litt mer med deg før han ba deg ut. Men, hva har du lyst til? Og hva sier magefølelsen din? Anonymous poster hash: 8c03d...47e
deedee_ Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 26 år er ikke gammelt for ei på 19! Virker kanskje litt rart hvis du ikke er vandt til å date/henge med så "gamle" gutter. Når det er sagt syns jeg du burde snakke litt mer med han først og så se hva du føler senere.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Jeg ville vært mer bekymret for livsstilen hans, enn aldersforskjellen mellom dere. 7 års alderforskjell behøver ikke å bety noe overhodet, men når man i en alder av 26 år fremdeles fester som en tenåring, da lover det ikke godt. Spesielt ikke om han er av typen som stadig klenger seg innpå pene damer, for så å skryte av det på Facebook. Høres ikke ut som noe kjæresteemne for min del ihvertfall. Anonymous poster hash: 3f33f...fd1
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Nei, det virker litt rart at han ikke har prøvd å prate litt mer med deg før han ba deg ut. Men, hva har du lyst til? Og hva sier magefølelsen din? Anonymous poster hash: 8c03d...47e Enig. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Jeg aner ikke hva jeg vil.. Det inntrykket jeg har fått av han er jo at han virker hyggelig.. Men virker det ikke litt "desperat" å spørre så fort? Virker jo veldig selvsikker når han tørr det.. hadde aaaaldri turt å spørre noen om å finne på noe så fort.. Tenker at han kanskje er litt player om han tørr det? Aner ikke.. Tror jeg får late som jeg har sovna, og heller svare i morgen.. Anonymous poster hash: e2998...171
gyazo Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Jeg ville vært mer bekymret for livsstilen hans, enn aldersforskjellen mellom dere. 7 års alderforskjell behøver ikke å bety noe overhodet, men når man i en alder av 26 år fremdeles fester som en tenåring, da lover det ikke godt. Spesielt ikke om han er av typen som stadig klenger seg innpå pene damer, for så å skryte av det på Facebook. Høres ikke ut som noe kjæresteemne for min del ihvertfall. Anonymous poster hash: 3f33f...fd1 26 er ikke så gammelt at en fest bare skal bestå av å nippe vin og diskutere krig og religion. Det trenger ikke å være den helt store forskjellen på hvordan man fester som 26-åring vs som 19-åring. Men da festa jeg aldri som en idiot da jeg var 19
Gjest Ozelot Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Hvis jeg setter meg inn i din situasjon ..... Nope, ville styrt unna. Bare det at han spør deg ut så fort, gjør at alarmen ringer i hodet mitt.
Nabokona Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Hvis du har lyst til å treffe ham så kan du jo gjøre det, men bestem deg isåfall på forhånd for hvor langt du vil gå. Hvis du bare har lyst til å ta en kaffe, så holder det jo med en kaffe. Det beste er kanskje å bli mer kjent med ham på Facebook først. Kanskje er du heldig at det er en bra fyr som bare synes du er søt:)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 26 er ikke så gammelt at en fest bare skal bestå av å nippe vin og diskutere krig og religion. Det trenger ikke å være den helt store forskjellen på hvordan man fester som 26-åring vs som 19-åring. Men da festa jeg aldri som en idiot da jeg var 19 Det finnes 19-åringer som ikke fester overhodet, og det finnes 26-åringer som drikker seg dritings flere dager i uka. Så neida, åpenbart trenger det ikke å være store forskjeller i praksis. Men generelt er det gjerne en sammenheng mellom grad av festløve-nivå, og modenhet, og de fleste roer seg en god del i løpet av tyveårene. Det er de som aldri vokser opp som man gjerne bør styre unna, og når man fremdeles fester som en pubertetsfole når man har rundet midten av tyveårene viser man i mine øyne tendenser til å være av typen "forvokst guttunge". Og disse er generelt ikke kjærestemateriale. Bare det at han legger ut skrytebilder av seg selv og pene jenter på Facebook sier mer enn nok om ham til å gjøre ham totalt utelukket for min egen del ihvertfall, om det var jeg som vurderte å date ham. Anonymous poster hash: 3f33f...fd1
drue Skrevet 22. november 2013 #11 Skrevet 22. november 2013 Jeg hadde vært skeptisk som flere andre her. Dere har jo nesten ikke snakket sammen. Høres ut som han har lyst på en ONS.
gyazo Skrevet 22. november 2013 #12 Skrevet 22. november 2013 Det finnes 19-åringer som ikke fester overhodet, og det finnes 26-åringer som drikker seg dritings flere dager i uka. Så neida, åpenbart trenger det ikke å være store forskjeller i praksis. Men generelt er det gjerne en sammenheng mellom grad av festløve-nivå, og modenhet, og de fleste roer seg en god del i løpet av tyveårene. Det er de som aldri vokser opp som man gjerne bør styre unna, og når man fremdeles fester som en pubertetsfole når man har rundet midten av tyveårene viser man i mine øyne tendenser til å være av typen "forvokst guttunge". Og disse er generelt ikke kjærestemateriale. Bare det at han legger ut skrytebilder av seg selv og pene jenter på Facebook sier mer enn nok om ham til å gjøre ham totalt utelukket for min egen del ihvertfall, om det var jeg som vurderte å date ham. Anonymous poster hash: 3f33f...fd1 Nå vet jeg ikke hva slags festing eller hvilket alkoholkonsum du tenker på, men så lenge man er fri og frank ser jeg ikke noen grunn til å ta det helt med ro på festene allerede som 26-åring. Å ligge døddrukken i veikanten blir feil uansett alder. Kan man gjøre rede for seg selv og ikke finner på sprell som får negative konsekvenser i ettertid, må man bare feste så mye man vil eller orker som 26-åring, uten at det blir feil i mine øyne. For meg ville ikke varsellampene begynt å blinke før man er litt inn i 30-årene, men da skal det heller ikke så mye til før jeg mener at noen drikker som en tulling. Noe av poenget ved å drikke, hvis man har planer om å bli litt full, er jo å kunne begrense seg og finne ut hva som er passe og når man burde stoppe.
Neket Skrevet 22. november 2013 #13 Skrevet 22. november 2013 Før facebook ble oppfunnet, gjorde man det ca på den måten der. Rett på sak og ingen chatting i uker og måneder! Si ja du, om det er snakk om å gå ut og ta noen øl er det vel ingen som hindrer deg i å gå hjem dersom det er kjedelig eller han ikke er så hyggelig som du trodde!?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #14 Skrevet 22. november 2013 En date er da ikke så alvorlig og skal du virkelig dømme ham nord og ned pga Facebook? Nei, ta en kaffe med ham og bli bedre kjent. Anonymous poster hash: 2a297...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå