Gå til innhold

Til menn, er kjæresten din morsom?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mange kvinner som ønsker en kjæreste som får henne til å le, men hva med dere menn, ønsker dere en slik kjæreste og er det det du har nå eller hadde sist?

Om hun bare er ufrivillig morsom bør det presiseres.

Endret av Summers
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på det? Ønsker du en slik kjæreste?

Anonymous poster hash: 7783a...3ac

Skrevet

Med tanke på at 90% av guttene/mennene her inne er bitterpikker, er det fryktelig forutsigbart hvordan denne tråden kommer til å forløpe. :fnise:

Anonymous poster hash: d92b8...c8c
  • Liker 15
Skrevet

Ja, hun imiterer Per Ulv når han lister seg bortover for å ta Bippe Stankelbein .. :fnise:

Skrevet

Viktig med en partner som kan få meg til å le. Viktig at jeg kan få henne til å le også. Dem jeg har vært i lag med har iallefall hatt gode ting ved seg som får en til å smile og også trimme lattermusklene. Tenker det fort ville blitt kjedelig om det ikke var noe latter med i bildet.

Hva som er morsomt er jo avhengig av hvordan relasjonen er og personlige faktorer. Er mange ting som kan være hysteriske selv om det kanskje ikke er ment som det. Jeg elsker vel litt det sarkastiske og frekke som kan dette ut når filterne svikter.

Skrevet

:popcorn:

Spent på om jeg noen gang får draget..

• Liker 1
Skrevet

Mange kvinner som ønsker en kjæreste som får henne til å le, men hva med dere menn, ønsker dere en slik kjæreste og er det det du har nå eller hadde sist?

Jeg, dame, har en samboer som ikke er morsom. Uansett hva han slår om seg av morsomheter, får jeg aldri latterkick e.l som jeg lett har fått med andre menn. Dette begynner, sammen med andre ting, å veie såpass tungt at jeg innser at han ikke passer sammen med meg. Humor er viktig!

Anonymous poster hash: f1241...0a3

Skrevet

Hun er nok mest ufrivillig morsom, men det teller det også. Det er ikke så viktig om noen ler av deg eller med deg så lenge de ler sier nå jeg.

Jeg var selv også mye morsomere før jeg traff henne (var mer sosial og gjorde ting som gav meg gode historier)

Anonymous poster hash: 0577c...02a
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, men samboeren min gir meg latterkick nesten hver dag:P Han påstår nå at jeg er morsom i alle fall! Men han er nok en større komiker enn meg, men ler ofte av de sinsane lattekickene mine som to ganger vært så ille at vi måtte sette filmen på pause så jeg fikk flira meg ferdig :fnise:

Men det kommer vel an på hvilken type humor man har også? Vi har veldig fornærmelsesbasert humor og sier masse stygge ting til hverandre som nok ikke hadde vært ok i alle forhold, men vi vet liksom hvor vi har hverandre så vi synes det er morsomt:)

Anonymous poster hash: bb9ef...088
Skrevet

Hun er ufrivillig morsom, og det holder i massevis for meg :)

Viktigste er at man har en tone hvor man kan le sammen av hva som helst spør du meg.

Nå synes jeg jenter veldig sjeldent er morsomme uansett, Gjest her får meg til å smile av og til men :P

Anonymous poster hash: b2645...50a
Skrevet

Jeg, dame, har en samboer som ikke er morsom. Uansett hva han slår om seg av morsomheter, får jeg aldri latterkick e.l som jeg lett har fått med andre menn. Dette begynner, sammen med andre ting, å veie såpass tungt at jeg innser at han ikke passer sammen med meg. Humor er viktig!

Men du visste vel hva du gikk til?

Skrevet (endret)

Med tanke på at 90% av guttene/mennene her inne er bitterpikker, er det fryktelig forutsigbart hvordan denne tråden kommer til å forløpe. :fnise:

Anonymous poster hash: d92b8...c8c

Mhm. Ønsker helst at dama mi skal være den kjedeligste i verden, og helst like bitter som meg. Da hadde det vert match :rodmer:

Endret av Halvor
Skrevet

Hun jeg forhåpentligvis har noe på gang med nå er morsom, både frivillig og ufrivillig. Den første kjæresten min var også morsom, samme greia. Og så har det vært en 3-4-5 stykker i mellom de to som ikke var så morsomme selv, men som hadde god sans for humor.

Men når sant skal sies har jeg for lengst lagt fra meg "hun må være morsom" som et kriterie for hvilke damer jeg vil involvere meg med. For det første er det veldig få damer som er frivillig morsomme, og for det andre har det egentlig ikke så mye å si for hvor godt jeg liker en person. Mye viktigere de er at hun at sans for humor, at hun kan le av ting og ikke er av de som er snurpete og har masser "regler" når det kommer til humor. Om jeg ler av henne fordi hun sa noe morsomt, eller om jeg ler av noe hun har vist meg som hun fant morsomt (som f.eks. et flimklipp), er egentlig uviktig. Det viktigste er at man kan le sammen i det hele tatt.

Men seff en bonus at hun jeg har i kikkerten nå er morsom, da :)

Meh...det finnes så mange måter å vinne en manns hjerte på, alt fra fjolling til dyp refleksjon.

Anonymous poster hash: 434bd...95f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men hva med jenter som prøver å være morsomme hele tiden, er det noen som har en slik kjæreste eller har hatt? Blir dere lei, er det gøy å ha en komiker som kjæreste eller blir dere aldri sammen med slike jenter uansett?

Endret av Summers
Skrevet

Men du visste vel hva du gikk til?

Ja jeg gjorde det. Men at det skulle bety så masse for meg i det lange løp ble jeg klar over for sent. Som jeg sa; det er andre "irriterende" ting med han og. Tenker at dersom det meste av det andre hadde vært til å leve med, hadde jeg taklet humoren og.

Skrevet

Ja jeg gjorde det. Men at det skulle bety så masse for meg i det lange løp ble jeg klar over for sent. Som jeg sa; det er andre "irriterende" ting med han og. Tenker at dersom det meste av det andre hadde vært til å leve med, hadde jeg taklet humoren og.

Var ikke ment som kritikk av valgene dine, bare som et spørsmål om hvorfor du ble sammen med fyren i første omgang.

Skrevet

Men hva med jenter som prøver å være morsomme hele tiden, er det noen som har en slik kjæreste eller har hatt? Blir dere lei, er det gøy å ha en komiker som kjæreste eller blir dere aldri sammen med slike jenter uansett?

De blir som oftest mer avslappet alene. Folk flest er ikke kun morsomme, eller kun seriøse hele tiden.

Anonymous poster hash: cabd1...181

• Liker 1
Skrevet

Den første kjæresten min lo aldri av noe jeg sa. Det var utrolig irriterende. Stort sett forstod han ikke hva jeg mente, så ikke det interessante i de samme tingene som meg. Han var kanskje generelt litt humørløs. Han lo bare av ting han så på TV. Jeg og den nye kjæresten ler masse når vi er sammen begge to. Tror det er viktig for begge, og. :)

Anonymous poster hash: b62ba...58c

Skrevet

Min kjæreste er utrolig morsom. Han gir meg LETT latterkrampe så tårene spruter og magen verker. Nå vet jeg ikke hva han syns om meg, men han pleier å få lættis så tårene spruter han og. Jeg er mest ufrivillig morsom da. Jeg har en tendens til å spre litt gullkorn og se smårar ut i noen settinger.

For det meste ler vi sammen i guess. Vi ler av situasjoner vi har opplevd sammen eller av andre, eller av ting vi ser på internett. Forholdet vårt har MASSE humor, og det har reddet oss fra mange, mange krangler. Humor er superviktig. Også er det viktig å erte hverandre litt i hverdagen (le/småmobbe den andre om h*n dummer seg)

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg mener humor er veldig viktig i et forhold :) Kjæresten min pleier ofte å le av at jeg lager grimaser helt ut av det blå, og det er vel til dels ufrivillig, men det er kun han jeg lager grimaser rundt. Men vi pleier å lekesloss veldig mye, og da ler vi selvsagt.

Han ler om jeg forteller om noe morsomt jeg har drømt eller som har skjedd, eller om jeg har dummet meg ut som jeg gjør relativt ofte.

Og så synes han at det er morsomt når jeg snakker i søvne (forrige gang så sa jeg "veent! jeg må tenke!") men det er vel ufrivillig.

Jeg er ikke sånn at jeg prøver å være morsom hele tiden, men det er vel kanskje bare lett å le av ting jeg sier og gjør siden det er så utrolig teit :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...