Gå til innhold

Tviler på om daten min er noe å vente på.....han utsatte møte i siste liten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en date, som jeg har møtt noen ganger, og hatt sex med også.... Men nå er jeg veldig usikker på om han egentlig er noe for meg. Jeg er kjempetiltrukket, men han virker mer interessert ut i sex med meg enn annet egentlig, selv om han sier at han liker meg, og har øynene for meg.

Vi hadde avtalt å møtes i kveld, men han utsatte det. Vi hadde avtale i morgen også men da sa han at han ikke kunne allikevel for han skulle reise bort. Men at han kunne kanskje lørdagen og søndagen. Før skrev han ofte meldinger, nå skriver han færre. Jeg er litt lei av å bli dumpet og litt trist for dette. For dette har skjedd meg så mange ganger før.

Hva ville dere ha gjort. Tatt å latt det gå lengre tid til han får svar når han sender smser?

Gjort meg mer utilgjengelig.. altså han må vise mer interesse i det han skriver før jeg viser interesse tilbake....? Eller bare glemt fyren og gått videre?

Jeg har lyst å bli mer kjent med han, men er redd for å gå i samme feller som jeg har gjort før. De har minnet om denne situasjonen, og det ender ofte opp med at det er meg som blir dumpet og lei meg.

Anonymous poster hash: 72355...be9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Én eneste gang har jeg prøvd å spille et aånt slags spill, og da passet jeg nøye på å alltid vente minst like lenge som ham med å melde og aldri skrive lenger tekst enn ham. Dessuten, hvis han ventet lengre enn vanlig, ventet jeg enda lengre, og hvis han skrev kortere, skrev jeg enda kortere.. osv. Du skjønner tegninga.

Det vittige er jo at det funket, han reagerte alltid med å øke på igjen med kontakt. Det funket helt til jeg trodde vi var så langt inni forholdet at jeg slappet av og gjorde mer som jeg følte for, og vips, så glapp han faktisk for meg.

Nå er ikke dette noen empirisk undersøkelse, men jeg konkluderte iallefall litt for meg selv. Kanskje en litt uventet konklusjon, men iallefall tenker jeg at selv om det funker, så må jeg jo fortsette med det tøyset da, for å holde ham på hugget. Og DET orker jeg ikke flere ganger :fnise:

Skrevet

Alltid hold følelser i sjakk før du vet 100% at det er ekte. Litt sent for deg nå, men er litt lei over at folk går i lignende feller støtt og stadig ... må vel gå opp et lys før eller siden vel

Skrevet

Trådstarter som skriver dette:

Jeg prøver å holde følelsene i sjakk. Men ..... jeg blir litt redd at dette ikke skal funke siden vi har hatt sex.... Jeg synes det er litt ekkelt at jeg ofte har havnet dit hen for så å bli dumpet...... Vil helst gå igjennom minst mulig antall menn før jeg finner den rette...

Anonymous poster hash: 72355...be9
Skrevet

Har opplevd lignende mange ganger, er så trist når det står på.. Men finner trøst i etterpå at jeg egentlig ikke vil være med en person som behandler andre på den måten, at det sier mye om personen!

Anonymous poster hash: 418fb...ef6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...