Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg om noen aspekter ved amerikansk kultur? Skjønner ikke det helt jeg

Anonymous poster hash: 476ac...da2
Skrevet

Dytt

Skrevet

Hva mener du? Er dette en oppgave du må skrive? I så tilfelle, skriv ned hele oppgaveteksten.

Skrevet

Tror det kan være lurt om du er litt mer spesifik. Amerika er ganske, vel, stort.

Anonymous poster hash: 73a06...e25
  • Liker 1
Skrevet

"Write a text about two aspects of American culture"

Skrevet

Du kan for eksempel skrive om hvordan de går i kirken alle mann, selv om de både banner og drikker. Eller om hvor mye "small-talk" det er overalt. Du kan ikke ta heisen der borte uten at noen prater til deg "Nice out today, huh?" ...blablabla.. amerikanere elsker small-talk. ..Eller hvordan de ber hverandre på date uten å ha snakket sammen før, .. veldig u-norskt :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Skrevet

Lurer på om jeg kan skrive om det at de går med sko inne? Kunne det ha vært noe?

Skrevet

problemet er bare at de gjør egentlig ikke det ;)

Skrevet

problemet er bare at de gjør egentlig ikke det ;)

Hehe, da dropper jeg det! :)

Skrevet

De bruker sko inne på film/tv...også sier de ikke "bye" før dem legger på i telefonen. Men i virkeligheten gjør de det :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg opplever amerikanere som et hyggelig folkeslag som spretter opp om det trengs hjelp. Et utadvent folkeslag er de også, i forhold til nordmenn som ser ned i bakken.

Og den lille dobbeltmoralen de har der borte. Lillesøstra mi på 5 gikk på skolen og da hadde de veiedag(!) og hun fikk med seg brev hjem om at hun veide for mye. Det morsomme var at lillesøstra mi og klassekameratene hennes fikk cupcakes og godterier hver uke ...

Og de er veeeldig stolte av landet sitt. Måtte holde meg på hjertet og se opp på flagget mens vi messet "The pledge og allegiance" hver mrogen.

Endret av Ozelot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...