AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg har alltid vært veldig tynn, men har i det siste lagt på meg noen kilo. De rundt meg har sagt at jeg er finere når jeg veier litt mer (veide 46-48kg tidligere). Merker at jeg liker å få litt mer former, og kjenner at jeg trives mer med meg selv Men jeg er litt usikker på hva som er normal vekt. Jeg er 1.63m høy og veier nå 54kg, er dette en passende vekt? Vet at dette er individuelt, siden alle har forskjellig kropp. Men har hatt litt feil bilde av hva som er sunt tidligere, så lurer derfor på hva dere mener Anonymous poster hash: e5324...bdd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 litt fett og former er bare sunt for deg. gir deg blandt annet bedre muligheter for å få barn å så syns jeg helt ærlig at det ser finere ut Anonymous poster hash: cfbb5...6f1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Du har en BMI på rett over 20, noe jeg vil si er veldig passende. Det er vanskelig å si uten å ha sett deg, da BMI kan lyve, men 20 er et såpass "safe" tall at jeg vil si at du er helt passelig Anonymous poster hash: ce140...6cc
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Du har en BMI på rett over 20, noe jeg vil si er veldig passende. Det er vanskelig å si uten å ha sett deg, da BMI kan lyve, men 20 er et såpass "safe" tall at jeg vil si at du er helt passelig Anonymous poster hash: ce140...6cc Ja, det tenker jeg også Har jo gått opp 6-8kg på under ett år, så er jo ikke så rart jeg blir usikker Men var nok altfor tynn før.. Anonymous poster hash: e5324...bdd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Så lenge man har sunn fettprosent (ikke for høy, ikke for lav), trener jevnlig og spiser sunt, skal man ikke bekymre seg. Anonymous poster hash: f025c...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå