apriljente Skrevet 8. mai 2004 #1 Skrevet 8. mai 2004 Jeg oppdaget ved en tilfeldighet at de har åpnet bryllupsbutikk på Glassmagasinet i Oslo. Gjett om jeg ble glad! Da kunne jeg ta med en brosjyre og sitte i fred og ro og se eksempler på ark, konvolutter, bordgodis, bordkort m.m.m og gå dit for å kjøpe senere. SMART! Det var dagens reklame...
Linn3c Skrevet 8. mai 2004 #2 Skrevet 8. mai 2004 Oi! - Så heldige alle de som bur i Oslo-området er då! Er det nokon som veit om det finst noko tilsvarande i Bergensområdet?
camie Skrevet 9. mai 2004 #3 Skrevet 9. mai 2004 Jeg oppdaget ved en tilfeldighet at de har åpnet bryllupsbutikk på Glassmagasinet i Oslo. Hvor på Glasmagasinet ligger denne butikken??
9na Skrevet 9. mai 2004 #5 Skrevet 9. mai 2004 Den ligger i første etasje mellom en blomsterbutikk og en urmaker (eller var det gullsmed?), men jeg synes ikke de har så mye interessant der. De har endel kort, bordkort, diverse pynt og endel ringer, men jeg har inntrykk av at butikkens funksjon først og fremst er å administrere gavelisteordningen Glasmagasinet har ( og den har jeg hørt litt av hvert om. Selv har vi ikke opplevd noe rot ennå, men jeg har hørt om mange her inne som har det...)
Fru Snurp Skrevet 10. mai 2004 #6 Skrevet 10. mai 2004 Bryllupsbutikken på Glasmagasinet har vel ligget der i 2 år eller noe sånt. Regner med at de fleste som av og til er innom Glasmagasinet har fått med seg det? Synes ikke de har så mye spennende, men helt klart en del småting som man kan plukke med seg :-)
apriljente Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2004 Den ligger rett bortenfor blomsterbutikken, inngang Møllergata ja. Mulig jeg har vært blind, for jeg har aldri sett den, men men det passet utmerket for meg. Man kan ta med mannen og snakke med en veileder i fred og ro. Sikkert kjekt for mange. Det er så lite av denslags i Norge, men man kan jo selvsagt bestille alt gjennom internett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå