Gjest BabyBlue Skrevet 14. desember 2013 #21 Del Skrevet 14. desember 2013 Aner ikke Trodde du visste Anonymous poster hash: e0f46...d87 Nei, men jeg har forsøkt å finne ut av det Det er jo ganske viktig for effekten den gir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. desember 2013 #22 Del Skrevet 14. desember 2013 Swiss Skin Roller sine nåler er 0.2 mm... Takk! Så da gir den med andre ord liten effekt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. desember 2013 #23 Del Skrevet 14. desember 2013 Men det er vel ikke trygt å drive med disse behandlingene selv? Så lenge man er nøye med hygiene og ikke har åpne sår i ansiktet er det helt trygt. Tror derimot ikke det er noe for folk som har aktiv acne, da det kan gjøre vondt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 15. desember 2013 #24 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Så lenge man er nøye med hygiene og ikke har åpne sår i ansiktet er det helt trygt. Tror derimot ikke det er noe for folk som har aktiv acne, da det kan gjøre vondt verre. Nei, det er sant. Hadde akne før, og nå sitter jeg igjen med en del innsvingte arr, så kirurgen anbefalte derma roller. Det skal visst gi en jevn overflate på huden, men det hjelper ingenting mot rødheter, sa han.:/ Endret 15. desember 2013 av Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 15. desember 2013 #25 Del Skrevet 15. desember 2013 Nei, det er sant. Hadde akne før, og nå sitter jeg igjen med en del innsvingte arr, så kirurgen anbefalte derma roller. Det skal visst gi en jevn overflate på huden, men det hjelper ingenting mot rødheter, sa han.:/ Den fjernet både arr og rødheter her iallefall Hudpleieren mente jeg måtte ha 3 behandlinger, men 1 var nok for meg! Ja det er veldig dyrt, men dersom du er veldig plaget av det og tenker mye på det, så anbefaler jeg det virkelig. Jeg angrer ikke! Anbefaler også å gjøre det på salong for at du skal få best mulig effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 15. desember 2013 #26 Del Skrevet 15. desember 2013 Den fjernet både arr og rødheter her iallefall Hudpleieren mente jeg måtte ha 3 behandlinger, men 1 var nok for meg! Ja det er veldig dyrt, men dersom du er veldig plaget av det og tenker mye på det, så anbefaler jeg det virkelig. Jeg angrer ikke! Anbefaler også å gjøre det på salong for at du skal få best mulig effekt. Åh, sender deg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. desember 2013 #27 Del Skrevet 15. desember 2013 Skal man gå rundt å se ut som en kjøttkake i trynet i dagesvis etter en behandling da? Hvem gidder det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 15. desember 2013 #28 Del Skrevet 15. desember 2013 Skal man gå rundt å se ut som en kjøttkake i trynet i dagesvis etter en behandling da? Hvem gidder det? Hvis man blir bedre etter det, så er det jo verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elise00 Skrevet 15. desember 2013 #29 Del Skrevet 15. desember 2013 Da har jeg prøvd den en gang, og det var ikke noe vondt. Ble veldig rød etterpå og det varte et par timer, men gjør man det om kvelden ser man det ikke neste dag. Har bestilt meg en ny en på ebay, med 1 mm, som stimulerer kollagenproduksjonen. 0,2 bidrar kun til at hudpleieprodukter trenger bedre inn, så jeg må si jeg angrer litt på kjøpet. Skulle sjekket opp litt mer først. 0,5 stimulerer visst også kollagenproduksjonen, men jeg tenkte å bruke den litt på strekkmerker i tillegg, så da tok jeg 1 mm. Det finnes dypere og, men jeg tror ikke det er så sunt å bruke de hjemme, da jeg ikke vil ha infeksjoner i huden :s Har lyst til å dra til hudpleier å ta en ordentlig behandling en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DesertRose Skrevet 15. desember 2013 #30 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Hvilken selger på E-bay anbefaler dere? Endret 15. desember 2013 av DesertRose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #31 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg så på pinlige sykdommer på NRK for et par uker siden. En jente som hadde stooort arr på hele rumpa etter brannsår da hun var barn. hun fikk dermaroller-behandling (som så veldig vondt ut) 4-5 ganger, og det ble kjempe bra. Fortsatt arr, men mye mye bedre. Men det ble jo utført av en lege da. Men logikken bak fungerer. Anonymous poster hash: 1a516...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #32 Del Skrevet 15. desember 2013 Nå er ihvertfall den swissgreia på salg Har ønsket meg en slik til jul. Har enorme strekkmerker på magen som jeg vil prøve å få bort Anonymous poster hash: e0f46...d87 Ikke slemt ment, men er ikke det veldig naivt å tro at den skal hjelpe mot det? Kampen mot strekkmerker har vart i årevis, og hadde det kommet en "kur", så hadde det ikke skjedd stille for seg. Anonymous poster hash: 51422...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #33 Del Skrevet 15. desember 2013 Ikke slemt ment, men er ikke det veldig naivt å tro at den skal hjelpe mot det? Kampen mot strekkmerker har vart i årevis, og hadde det kommet en "kur", så hadde det ikke skjedd stille for seg. Anonymous poster hash: 51422...2e9 Hvertfall hjemmevarianten. MMen for all del, jeg håper det hjelper deg Anonymous poster hash: 51422...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyT Skrevet 19. desember 2014 #34 Del Skrevet 19. desember 2014 http://www.ilushop.com/no/microneedling/dermarolling.html Skulle gjerne hatt oppdatering om den virket på strekkmerker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canaomi Skrevet 11. juni 2015 #35 Del Skrevet 11. juni 2015 dytter denne Er det noen av dere som har fått prøvd på strekkmerker ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 11. juni 2015 #36 Del Skrevet 11. juni 2015 dytter denne Er det noen av dere som har fått prøvd på strekkmerker ? Har ikke personlig erfaring med dermaroller på strekkmerker, men har sett veldig gode resultater på noen bekjente iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #37 Del Skrevet 12. juni 2015 Funket ikke på meg. Huden min ble verken bedre eller verre. Bortkastet penger. Anonymous poster hash: bbf54...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 15. juni 2015 #38 Del Skrevet 15. juni 2015 Funket ikke på meg. Huden min ble verken bedre eller verre. Bortkastet penger.Anonymous poster hash: bbf54...930 Gjorde du det selv eller oppsøkte du profesjonell? Og hvilke nållengde brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edere Skrevet 20. januar 2018 #39 Del Skrevet 20. januar 2018 (endret) Derma roller - https://shytobuy.no Fungerer fint. Endret 14. februar 2019 av edere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #40 Del Skrevet 20. januar 2018 Bortkastet tid og penger, som vanlig bare placebo-effekt. Den lille kortvarige effekten fungerer hvis du roller hver dag, resten av livet. Det kommer av at huden blir irritert og trigger sirkulasjonen, så mer væske. Med andre ord, du øker faren for infeksjon for å se 3% freshere ut?? Anonymkode: 2d0ce...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå