Gjest BabyBlue Skrevet 21. november 2013 #1 Del Skrevet 21. november 2013 Nå har bloggerne begynt å reklamere for derma roller/swiss skin roller, og lurer på om det er noen her med erfaring? Og hvilken lengde på nålene bruker dere i såfall? For dere som lurer er det en hudruller du ruller over huden, som inneholder flere hundre små nåler. Disse penetrerer huden og stimulerer produksjonen av kollagen, og lurer huden til å tro at den har noe den må reparere, noe som igjen gjør at huden blir friskere og fornyes fortere. VEL, det er i hvert fall det som påstås. Noen tanker? Ser i hvert fall skummelt ut, og vet at dette har blitt nevnt på kg før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 21. november 2013 #2 Del Skrevet 21. november 2013 Du kan jo høre om hva Youtuberen Bentleyblonde har og si om en sånn HER.. (Hun tar for seg en sånn cirka 12.05 minutter inn i videoen) Jeg tror det bare er bullshit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 21. november 2013 #3 Del Skrevet 21. november 2013 Hahaha! Huff, hun var ikke blid i hvert fall Hun abonnerer jeg på! Det har fått mye skryt fra makeupalley i hvert fall, men virker som om hygiene er uhyre viktig når man bruker denne dingsen, hvis ikke kan man bare gjøre vondt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 22. november 2013 #4 Del Skrevet 22. november 2013 Fungerer fint. Brukte en slik for noen år siden. Vondt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. november 2013 #5 Del Skrevet 22. november 2013 Fungerer fint. Brukte en slik for noen år siden. Vondt er det. Hva brukte du den for, og hvilken effekt hadde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 22. november 2013 #6 Del Skrevet 22. november 2013 Hva brukte du den for, og hvilken effekt hadde det? Et arr på kjeven og diverse småting. Har ikke så god tålmodighet så brukte den ikke så mye som jeg burde. Hadde effekt, men gikk gradvis (ikke noe "wow" effekt av en behandling). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 22. november 2013 #7 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har brukt det. Og det funket kjempebra! Jeg gjorde det dog ikke hjemme, men på hudsalong. De nålene som brukes der er litt lengre enn på den hjemmeversjonen. Jeg gjorde det bare en gang, da jeg fikk kjempegodt resultat.. Men vondt og dyrt var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 22. november 2013 #8 Del Skrevet 22. november 2013 Vondt og dyrt. *plukker ut essensen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. november 2013 #9 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har brukt det. Og det funket kjempebra! Jeg gjorde det dog ikke hjemme, men på hudsalong. De nålene som brukes der er litt lengre enn på den hjemmeversjonen. Jeg gjorde det bare en gang, da jeg fikk kjempegodt resultat.. Men vondt og dyrt var det! Har lest at de brukt på salonger er fra 1.5 til 2 mm lange, mens de som brukes i eget hjem som regel er fra 0.25 til 1 mm. Man må bruke opptil 0.5 for å få noe effekt i dybden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 24. november 2013 #10 Del Skrevet 24. november 2013 Har lest at de brukt på salonger er fra 1.5 til 2 mm lange, mens de som brukes i eget hjem som regel er fra 0.25 til 1 mm. Man må bruke opptil 0.5 for å få noe effekt i dybden. Det høres ganske riktig ut ja. Har ikke prøvd de hjemme, så vet ikke hvilken effekt de har, men de på salong funket iallefall kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå har bloggerne begynt å reklamere for derma roller/swiss skin roller, og lurer på om det er noen her med erfaring? Og hvilken lengde på nålene bruker dere i såfall? For dere som lurer er det en hudruller du ruller over huden, som inneholder flere hundre små nåler. Disse penetrerer huden og stimulerer produksjonen av kollagen, og lurer huden til å tro at den har noe den må reparere, noe som igjen gjør at huden blir friskere og fornyes fortere. VEL, det er i hvert fall det som påstås. Noen tanker? Ser i hvert fall skummelt ut, og vet at dette har blitt nevnt på kg før Nå er ihvertfall den swissgreia på salg Har ønsket meg en slik til jul. Har enorme strekkmerker på magen som jeg vil prøve å få bort Anonymous poster hash: e0f46...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elise00 Skrevet 13. desember 2013 #12 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Jeg har nettopp kjøpt en som er på vei til meg i posten. Gleder meg til å prøve den. Måten den virker på høres veldig logisk ut, håper at den man kan bruke hjemme virker til tross for kortere nåler. Den var ikke så dyr heller, så det er ikke et stort tap hvis ikke den funker. Kjøpte ikke den kremen da, da jeg har eget hudpleieprogram fra før. Men, jeg må legge til at alt som påstår å "eliminere" strekkmerker, er jeg meget skeptisk til.. For det tror jeg ingenting klarer. Endret 13. desember 2013 av elise00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. desember 2013 #13 Del Skrevet 14. desember 2013 Nå er ihvertfall den swissgreia på salg Har ønsket meg en slik til jul. Har enorme strekkmerker på magen som jeg vil prøve å få bort Anonymous poster hash: e0f46...d87 Den der som bloggerne snakker om? Hvor lange er taggene på den egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #14 Del Skrevet 14. desember 2013 Den der som bloggerne snakker om? Hvor lange er taggene på den egentlig? Aner ikke Trodde du visste Anonymous poster hash: e0f46...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DesertRose Skrevet 14. desember 2013 #15 Del Skrevet 14. desember 2013 Swiss Skin Roller sine nåler er 0.2 mm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 14. desember 2013 #16 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg har lyst itl å ta behandlinger med derma roller, men det er så dyrt. Koster 3000kr per behandling der jeg var på konsultasjon, så vil vite at det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #17 Del Skrevet 14. desember 2013 De selger dem på ebay til 25 kroner. Med 1.5 nåler. Trenger bare å søke på derma skin roller. Anonymous poster hash: 2487b...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 14. desember 2013 #18 Del Skrevet 14. desember 2013 De selger dem på ebay til 25 kroner. Med 1.5 nåler. Trenger bare å søke på derma skin roller. Anonymous poster hash: 2487b...0c8 Men det er vel ikke trygt å drive med disse behandlingene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #19 Del Skrevet 14. desember 2013 Men det er vel ikke trygt å drive med disse behandlingene selv? Jeg aner ikke, mes Swis Skin Roller til 400 på tilbud er vel til hjemmebruk? Anonymous poster hash: 2487b...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superwoman! Skrevet 14. desember 2013 #20 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvis du kjøper på ebay kan du få en for 30kr, der du velger mm på målene selv.. De har alt fra 0,2 til 5mm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå