Gå til innhold

Emlaplaster, små

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bruker Tapin hver dag. Det er det samme som Emlakrem. Kjøper en pakke på apoteket, der følger det med 2-3 plassere bare. Kremen holder mye lengre enn plassere. Noen som vet om det går an å få tak i sånne plassere utenom den boksen der kremen følger med?

Er ikke på utkikk etter pallen med 2 store emlaplastere med krem på, men de plassere som ikke har krem på seg, og som er gjennomsiktige med papir rundt kantene..

Har kjøpt dusjgreier (plastergreier), men det er dårlig, løsner lett..

Anonymous poster hash: 15df2...082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plassere = plastere!

Dumme autokorrekt.

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente. Er det plastikken som du tar utenpå emlakremen du ønsker å kjøpe løst, slik at du kan bruke kremen i fler enn to omganger?

Anonymous poster hash: 363a4...c6b
Skrevet

Apoteket selger slike. 10 stykker til den nette sum av 200 kroner.

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente. Er det plastikken som du tar utenpå emlakremen du ønsker å kjøpe løst, slik at du kan bruke kremen i fler enn to omganger? Anonymous poster hash: 363a4...c6b

Ja! :) den klistreplasten, som er elastisk.

Skrevet

Apoteket selger slike. 10 stykker til den nette sum av 200 kroner.

Ok, hva heter de? Fy flate for en stiv pris da.. De vet å robbe folk. Men jeg kan vel ikke få på blå resept heller. (Har sprøyteskrekk og må ta sprøyter 2 ganger daglig, er avhengig av bedøvelseskremen for å ikke få fullstendig panikk).

Skrevet

Har du prøvd plastfolie? Tape rundt kantene, selvfølgelig.I allefall mye billigere, hvis det fungerer!

Skrevet

Nei :) tror du det fungerer? Har brukt fryseposer og tapet da :) men ble så mye styr... Og noen ganger sitter det for godt.

Skrevet

Det finnes på rull, usikker på prisen, men da klipper du avdet du trenger.

Skrevet

Jeg har sånn.. Dusjfilm heter det vel, om det er det du tenker på? Det er på rull, og jeg klipper av det jeg trenger, men ikke fornøyd med den. Sitter for godt, noen ganger lekker den,og køller seg osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...