AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg er nysgjerrig på om jeg overreagerer, eller hva andre synes om denne hendelsen... Typen kom hjem fra tre dager på jobb idag. Jeg mistet min veldig nære bestemor i helgen og er fortsatt veldig lei meg. Idag var jeg tidlig ferdig på jobb, og spurte om kjæresten min kunne hente meg, men han sa han trodde ikke det. Jeg hørte ikke noe mer, og når jeg var utenfor jobb var han ikke der og jeg tok en tlf til en venninne. Og tok bussen den korte turen hjem. Da jeg var nesten rett utenfor hjemme ringte han og var irritert fordi han hadde vært og sett etter meg på jobb, og nå var han på vei ned til byen. Problemet er at han mistet nøkkelen sin for over to uker siden, og vi deler på min. Og den hadde han med seg ned til byen for å ta en kaffe med en kompis, så jeg fikk bare vente på det lokale senteret i 1 time og tre kvarter til han var tilbake... Ble så lei meg, han hadde brukt ti min ekstra på å legge ut nøkkelen til meg... Så da tusla jeg rundt da. Er altfor langt til familien min, så det var ikke noe tema og dra dit, vi bor litt unna alle andre vi kjenner. Hva tenker dere?? Anonymous poster hash: cc4fd...ca0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Utrolig teit gjort av han.. Anonymous poster hash: f7e14...d46 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Mangel på respekt. Å ikke kondolere når bestemoren til kjæresten dør, ikke gidde å kopiere ny nøkkel når man mister nøkkelen sin men stjele nøkkelen til kjæresten og deretter skal kjæresten sitte og vente to timer på et kjøpesenter pga hans latskap. Du får nesten tenke over om det her er et enkelt tilfelle, eller om den slags empatiløs oppførsel er noe han har vist flere ganger. Anonymous poster hash: a6587...3ac 6
strawberry Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Tenker at han synes sin egen tid er viktigere enn din, altså mangel på respekt som anonymbruker skriver over her. Jeg hadde ikke holdt ut med en som er sånn. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 var sammen henne dagen hun døde, da var han kjærlig og snill. Kan legge til at han er bipolar(2)... Men uansett, jeg synes ikke det her ok.Anonymous poster hash: cc4fd...ca0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 var sammen henne dagen hun døde, da var han kjærlig og snill. Kan legge til at han er bipolar(2)... Men uansett, jeg synes ikke det her ok.Anonymous poster hash: cc4fd...ca0 Ab 4 her igjen. En av mine beste venner har bipolar, og hun kondolerte meg da bestemoren min døde for et par år siden. Hun lar meg heller ikke vente i to timer på et kjøpesenter hvis vi avtaler å møtes... Tror egentlig at den manglen på respekt han viser er et personlighetstrekk, og ikke noe som har noe med en diagnose å gjøre. En av mine nærmeste venniner har som sagt bipolar og hun er overhode ikke sånn. Anonymous poster hash: a6587...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 To av mine venniner er Bipolar 2. Og de stilte opp for meg da en mine nære døde. Og i lang tid etterpå. Hva skal man egentlig med en livsledsager som ikke stiller opp når du trenger han? Verre ting kan skje i livet ditt, ikke sant. Hva da? Du overreager ikke. Anonymous poster hash: b01c4...b9e 1
Gjest Seajewel Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Dette er for dårlig. Hvordan vil han bli i fremtida, når dere evt har barn og alt, med den egoistiske oppførselen der?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 Takker for svar:)Anonymous poster hash: cc4fd...ca0
Gjest BettyBoop Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg er nysgjerrig på om jeg overreagerer, eller hva andre synes om denne hendelsen... Typen kom hjem fra tre dager på jobb idag. Jeg mistet min veldig nære bestemor i helgen og er fortsatt veldig lei meg. Idag var jeg tidlig ferdig på jobb, og spurte om kjæresten min kunne hente meg, men han sa han trodde ikke det. Jeg hørte ikke noe mer, og når jeg var utenfor jobb var han ikke der og jeg tok en tlf til en venninne. Og tok bussen den korte turen hjem. Da jeg var nesten rett utenfor hjemme ringte han og var irritert fordi han hadde vært og sett etter meg på jobb, og nå var han på vei ned til byen. Problemet er at han mistet nøkkelen sin for over to uker siden, og vi deler på min. Og den hadde han med seg ned til byen for å ta en kaffe med en kompis, så jeg fikk bare vente på det lokale senteret i 1 time og tre kvarter til han var tilbake... Ble så lei meg, han hadde brukt ti min ekstra på å legge ut nøkkelen til meg... Så da tusla jeg rundt da. Er altfor langt til familien min, så det var ikke noe tema og dra dit, vi bor litt unna alle andre vi kjenner. Hva tenker dere??Anonymous poster hash: cc4fd...ca0 han har ikke grunn for å være irritert. Han sa han ikke kunne hente deg og du så han ikke utenfor. Da fant du selvsagt en annen transport. Og den nøkkelen kunne han jo lagt i postkassa. Han måtte jo skjønne at du måtte komme deg inn når du skulle hjem. Han er en respektløs dritt. Og det at han er bipolar har null og niks med dette å gjøre. Endret 21. november 2013 av BettyBoop 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #12 Skrevet 21. november 2013 Jeg hadde en kjæreste som var bipolar men han kom aldri for sent slik som det der og ville heller aldri satt meg i en slik situasjon med vilje. Jeg synes ikke du skal låne han nøkkelen din noe mer, og si i fra til han at det der finner du deg ikke i igjen! Anonymous poster hash: 376b6...c32
Gjest Skrevet 22. november 2013 #13 Skrevet 22. november 2013 Enkelte bruker virkelig diagnosene for alt de er verdt! Se på han og den pakken han serverer deg, og drit i eventuelle diagnoser. Orker du forholde deg til en som er såpass respektløs og upålitlig? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå