Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nokon som har sett teateroppsettinga av Frode Gryttens "Bikubesong"? Eg har vore på ho no ikveld, og må sei eg er mektig imponert! :klappe: STOR-koste meg! :sjarmor:

(nokon som veit om oppsettinga til hausten er utseld?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Nei, den ble utsolgt før jeg fikk sett den. Men har lest boka :P

Gjest gjest1
Skrevet

Såg den på "heimplassen" til boka idag. Dei spelte i dei nedlagte Smelteverks-lokala, var utruleg bra! Blir visst satt opp nye forestillingar i april og mai til neste år, anbefaler alle å ta turen. Det er verkeleg verdt det!

Gjest gjest1
Skrevet

Ingen? Nokon andre som har lese boka då?

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt seint ute, men JA, jeg har lest boka, og JA, jeg har sett teaterstykket.Så det i Oslo i høst engang, det var herlig! Måten de hadde overført historien(e) til scenen på var snedig og elegant, og musikken var en perfekt innramming av det hele.Var etter det stykket at jeg for alvor fikk øynene opp for The Smiths:)

Leste et portrettintervju med Frode Grytten i Dagbladet for en tid tilbake, han virker som en kul fyr:) Gleder meg til å lese den andre romanen/novellesamlingen hans (var det "popsongar" den het?)

!

Gjest gjest1
Skrevet
Litt seint ute, men JA, jeg har lest boka, og JA, jeg har sett teaterstykket.Så det i Oslo i høst engang, det var herlig! Måten de hadde overført historien(e) til scenen på var snedig og elegant, og musikken var en perfekt innramming av det hele.Var etter det stykket at jeg for alvor fikk øynene opp for The Smiths:)

Leste et portrettintervju med Frode Grytten i Dagbladet for en tid tilbake, han virker som en kul fyr:) Gleder meg til å lese den andre romanen/novellesamlingen hans (var det "popsongar" den het?)

!

Jepp, Grytten er kul! Han har skrive mange novellesamlingar, Popsongar er ei av dei. The Smiths er bra, ja - har hørt ein del på dei etter teater-forestillinga . Knall! Lyst å se den ein gong til eg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har også lest boken, så gleder meg å se hvilke personer de har valgt ut til stykket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...