Gjest Gjest Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Og han steini ta for en deilig parfyme. Jeg maktet ikke Flowerbomb fordi den ble for mye liljekonval der den burde ha falt ned i blomsterbedet, men da de bare pøset på med den der blomsterbuketten sin og det ble Extreme, så var det noe for Gjest å ta med hjem ja. Nå sitter jeg salig ja, fy flate folkens. Den her må dere gi en sjanse.
challenger Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Du kan få min, denne ble et totalt bomkjøp! Lukta så godt i butikken, men nå synes jeg den er grusom. Jeg angret meg for at jeg ikke kjøpte den "vanlige" versjonen.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Du kan få min, denne ble et totalt bomkjøp! Lukta så godt i butikken, men nå synes jeg den er grusom. Jeg angret meg for at jeg ikke kjøpte den "vanlige" versjonen. Takk.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Denne er jeg kjempenysgjerrig på, men jeg er veldig glad i flowerbomb så da bør jeg kanskje styre unna?Anonymous poster hash: a008d...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå