Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg er sammen med folk så vil de bare prate, de vil ikke at jeg skal si noe. Så da spør jeg hele tiden om ting for å komme meg inn i sammen. Men så er det så utrolig dumt, da jeg allerede vet svaret på det. Hvorfor spør jeg om ting som jeg allerede vet svaret på? Det var mye bedre da jeg som liten ikke turte p si noen ting. Hvordan slutte å spørre om ting? Akkurat som når jeg er stressa at jeg spør....

Lurer kanskje på om det har noe med at jeg aldri var i en spørreperiode som barn, da jeg hadde en i familien som snakket hele tiden og var mye sint.

Endret av Kv84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe på hjertet, så bare si det du... :buss:

Skrevet

Kanskje du egentlig vet svaret på dette også, siden du spør :fnise:

Men det kan jo være du automatisk spør fordi du har jo lyst til å være inkludert. Å spørre om noe er jo en grei icebreaker for å få litt av oppmerksomheten

Skrevet

Når jeg er sammen med folk så vil de bare prate, de vil ikke at jeg skal si noe. Så da spør jeg hele tiden om ting for å komme meg inn i sammen. Men så er det så utrolig dumt, da jeg allerede vet svaret på det. Hvorfor spør jeg om ting som jeg allerede vet svaret på? Det var mye bedre da jeg som liten ikke turte p si noen ting. Hvordan slutte å spørre om ting? Akkurat som når jeg er stressa at jeg spør....

Lurer kanskje på om det har noe med at jeg aldri var i en spørreperiode som barn, da jeg hadde en i familien som snakket hele tiden og var mye sint.

Jeg har det også sånn! Men jeg vet ikke hvorfor :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...