Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 1 år og 15 dager. :)

Kjæresten min sa i dag at hun begynte og kjede seg i forholdet og jeg er veldig glad i hun og elsker hun av hele mitt hjerte, men hun synes at jeg snakker får lite, og jeg lurer på hvordan man kan lære seg og snakke mer og føre samtaler jeg sliter med dårlig selvtillit og finne på ting jeg skal si. For eksempel når vi går i byen eller sitter hjemme eller sitter i bilen så sliter jeg med og finne ut hva jeg skal snakke om og jeg vil gjøre alt får og snakke mye mer med hun og jeg sliter med dette jeg pleier og høre på hva de andre sier og sånt og sitte der helt stille jeg sier noe noen ganger men ikke så ofte det er noen ganger jeg snakker mye men ikke ofte det heller kjæresten min sier jeg snakker mye noen ganger og jeg vil snakke mye mer

Noen som har noe forslag eller kan hjelpe meg med det? :)

Endret av identity
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Denne burde kanskje vært lagt i samliv og relasjoner, men men :)

Uansett, noen er bare naturlig litt mer stille enn andre. Min kjæreste prater ikke så mye mens jeg popler i vei om alt mulig. Det gjør ikke meg noe, utenom at han kanskje kunne tatt kontakt mens vi ikke var sammen. Men føler du at selvtilliten din er grunnen til at du ikke prater så mye? Er du redd for at det du sier er teit? Har du vurdert å snakke med noen om dette sånn at du kan få styrket selvtilliten din? :)

Kanskje du kan prøve å bare si alt du føler for å si uten at du så tenker så mye på det? Jeg sier masse rart til kjæresten min hele tiden. Prøv å snakke før du tenker om du skjønner? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...