Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

var i en butikk hvor d spilte bra musikk, så jeg måtte spørre hvem som sang. Svaret var magnet. Utrolig fin musikk

Noen som kan si no om bandet. Vurderer å kjøpe den nyeste CDen.

Hvilke andre grupper kan de sammenlignes med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Even Johannsen heter mannen bak Magnet, Tidligere vokalist i bergensbandet Libido. Gitt ut to cd'r første quiet an still og den siste on your side som er mer eller mindre en nyinnspilling. Vil alikvel anbefale første cd også da det er noen ekstra vakre låter der. Thin Lizzy sin "dancing in th moonlight" Vakkert. På siste album synger han en coverlåt av bob dylan sammen med Gemma Hayes. Liker du Magnet så liker du Gemma også tror jeg. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Så de er norske?

Minnet meg litt om Radiohead....leste at de har coveret lay lady lay, men deet står ikke det på CDen. Heter den noe annet kanskje...

Gjest Phair
Skrevet

Bare en mann som står bak det og han er ekte bergenser, men flyttet til skottland og har bodd der med sin kone. Lay lady lay er på on your side.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar. Musikken er utrolig imponerende synes jeg. Akkurat slik jeg liker det. Har ikke nedlastningsmuligheter og jeg gleder meg til å høre lay lady lay, for det er en av mine favoritter.

Denne gjesten skal innom platekompaniet på mandag:)

Gjest Phair
Skrevet

De som er fint med den sangen er at i orginalen så fikk han ikke lady'n, men det har han gjort om på. :hjerte:

Gjest Anonymous
Skrevet

finner ikke teksten tl magnet sin versjon noen steder jeg...noen som har den?

Gjest Étoile
Skrevet

Albumet "On your side" er helt nydelig! Magnet spiller forresten på Norwegian Wood i juni... *glede seg*

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor er norwegian wood, og kan man ta se en engangstur dit..skal nemlig jobbe hele sommer....

Gjest Étoile
Skrevet

Norwegian Wood er i Frognerparken, du kan sjekke nettsiden deres for program og priser: www.norwegianwood.no

Gjest Anonymous
Skrevet
Albumet "On your side" er helt nydelig! Magnet spiller forresten på Norwegian Wood i juni... *glede seg*

Gled deg!

Jeg har sett Magnet på Rockefeller og det var kjempebra!

Håper jeg får med meg Norwegian Wood også.

Skrevet

Gjesten over var meg som av en eller annen grunn hadde blitt logget ut...

Gjest Phair
Skrevet

Jobbet i platebutikk når den første skiva hans kom, blir så glad når folk snakker om han. Pusha cd'n hans som en gal! Fantastisk musikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...