AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg har et lite problem. Saken er at når jeg bruker strømpebukse så ruller den seg nedover. Dette har ikke vært noe problem før nå jeg oppdaget det. Betyr det at den er for stor eller for liten? Og et spørmål til: Når du bruker strømpebukse kjører lar du den gå helt opp over magen osv eller stopper du det før? Anonymous poster hash: ce888...eca
Gjest avocadoen Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Det kan vel bety begge deler, så anbefaler deg å prøve en som er en størrelse større og en som er en størrelse mindre og se. Men hvilke strømpebukser er dette snakk om? Har aldri opplevd noe sånt. Det kommer an på strømpebuksen egentlig. Er det tynne strømpebukser så går de ofte opp til magen hos meg, og det er jo helt greit. Er de tykke pleier de å gå til trusekanten. Men hva med å prøve f.eks stayups eller noe sånt da?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Mest sannsynlig for liten. Anonymous poster hash: 1895e...a75 1
Løvetanten Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Ja, den er for liten. Kjempeekkelt forresten, hater den følelsen. Nummer to er når den sklir ned. Skal ikke være enkelt
Surriball Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Jeg stopper dem ved bukselinningen siden jeg ikke kan fordra at de klemmer på magen. Har prøvd alle slags typer, både tynne og tjukke, og gått opp et par størrelser, men de klemmer på magen alle sammen. Hvorfor må strømpebukser absolutt ha strikk? Og hvorfor må de være så høye? Vil tro den er for liten når den ruller ned.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Jeg har et lite problem. Saken er at når jeg bruker strømpebukse så ruller den seg nedover. Dette har ikke vært noe problem før nå jeg oppdaget det. Betyr det at den er for stor eller for liten? Og et spørmål til: Når du bruker strømpebukse kjører lar du den gå helt opp over magen osv eller stopper du det før? Anonymous poster hash: ce888...eca Hos meg ruller strømpebuksen uansett åssen størrelse det er. Når de på liv og død skal være så høye i livet at de stopper i midjen så blir det sånn hos meg. Skjønner ikke hva strømpebukser har å gjøre langt oppetter magen uansett:P Men oppdaget nylig at det faktisk finnes lowcut strømpebukser, men det er vanskelig å oppdrive:\ Anonymous poster hash: 032e8...a48
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Jeg ELSKER strømpebukser som går høyt i livet, gjerne helt opp under puppene. Yndlingsstrømpisene mine er faktisk fra HM's Mama... Nei, er ikke gravid! Hos meg ruller strømpebuksene uansett hvilken størrelse, om de er lave i livet.Anonymous poster hash: 19e66...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Det kan være et problem dersom du ikke har smal midje. Jeg er helt rett i sidene og ingen strømpebukser holder seg oppe på meg. Alle ruller rett nedover. Anonymous poster hash: fbd7f...26b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Hos meg ruller de ned fordi jeg har for mye fett på magen, rett og slett. Anonymous poster hash: 11786...bc9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Jeg også vil ha dem høye i livet! Sverger derfor til Pierre Robert sine - de man får kjøpt på Kiwi og sånt! De holder seg på plass! Anonymous poster hash: 6a5be...fc5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #11 Skrevet 22. november 2013 Rekord i verdas arigaste overskrift? Anonymous poster hash: b710e...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå