AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 På nærbutikken min der jeg kommer fra har de en kjempegod påleggssalat de lager på butikken. Den er så suverent god, men så får jeg bare spist den en gang i året.. Og de har ikke lov til å gi ut oppskrifta til kunder. Noen som har en god oppskrift å dele? Mener at noen av ingrediensene i salaten er dette: selleri, paprika, rømme, majones, kjempefinhakkede valnøtter, skinke. Men aner ikke mengder, og tror nok det er en del som mangler.. salaten er ikke syrlig, men rund og god. Anonymous poster hash: b27f8...bf7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Er det ikke waldorfsalat da? Nei, det er ikke det.. Smaker mye mer rømme. Men det er godt det også Anonymous poster hash: b27f8...bf7
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Nei, det er ikke det.. Smaker mye mer rømme. Men det er godt det også Anonymous poster hash: b27f8...bf7 Prøv å lage den her ilag med meg til helgen? Baguettesalat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå