AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Ullundertøy og deretter fleece og dress over. Høres dette bra ut? Anonymous poster hash: ad55a...7ba
Anciol Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 (endret) Ulltruse ullstrømpebukse lange ullsokker, vanlig bukse, tynn ullgenser, vanlig genser og strikkegenser og foret dress på, samt ullhue og votter :) . Ja høres greit ut det, men vill anbefalt en ullstrømpebukse og tynn ullgenser under fleecen:) Endret 21. november 2013 av Anciol
Vera Vinge Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Det er vel relevant å nevne hvor i landet man bor eller i hva slags klima? Her er det -1 om dagen og lite vind. Barnehagen vil fortsatt ikke at jeg skal ta i foret i utedressen. Under har barnet tykk ullbukse og ullgenser over strømpebukse/stilongs og genser. De mener han er god og varm med det. (Men ser nå at du spør om 5-åringer. Min er yngre, men vet ikke om det har noe å si.)
Gjest Yellowrose Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Ullundertøy og deretter fleece og dress over. Høres dette bra ut?Anonymous poster hash: ad55a...7ba Synes det høres ganske bra ut, funker fint for poden min ihvertfall! har alltid Ull underst
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Ull innerst. Mellomlag: har både fleece og tykk ull liggende i bhg, så de får selv velge når det er utetid, deretter dress eller regntøy ytterst. Bor i midt-Norge, og været har variert veldig i høst. Har også liggende mange par votter, de tynne fleece/ ullvotter, regnvotter og tykke votter. Anonymous poster hash: c066f...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå