AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Noen som vet noen brae rumpe treningsvideoer som jeg kan følge etter og som funker? Takk for svar Anonymous poster hash: bbd6d...1c6
aquamarine Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Noen som vet noen brae rumpe treningsvideoer som jeg kan følge etter og som funker? Takk for svar Anonymous poster hash: bbd6d...1c6 Vet hvertfall at på bloggen til siljemariela finner du MANGE øvelser til dette. Så er det den den klassiske knebøyøvelsen.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Det du trenger for å få bra rumpe er tunge vekter og knebøy + hip-thrusts. Anonymous poster hash: ee6b9...204
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Butt bible! Du finner de på youtube. Jeg har holdt på med det i noen uker nå, og ser definitivt forskjell. Er tre level man kan bygge seg opp til. Det er en hel tråd om dette her på kg: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=731817&page=1 Anonymous poster hash: eeaa5...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå