AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Har akkurat startet på min livsstilsendring som det heter så flott, og skal ned godt over 20kg, nærmere 30 for å være ærlig. Jeg prøvde å finne en tråd som handlet om dette, men det eneste jeg fant var tråder for motivasjon for trening, og lite ang. det å holde fokus for å gå ned i vekt. Så vidt jeg har sett virker det som om minst 40% av medlemmene her på KG prøver å gå ned i vekt, og vi burde kansje hjelpe hverandre litt mer. Det jeg tenkte var at alle som går ned (eller opp) i vekt kan skrive det her, evt. skrive hva de har gjort siden sist for å klare dette, og skryte litt av seg selv. Så kan folk være hyggelige å motivere hverandre litt til å fortsette arbeidet. For som vi "alle" vet er det ikke lett. Foreløpeig vekttap: 0.0 kg. Mål: 25-30 kg. Gjenstår: Minst 25kg Anonymous poster hash: f3954...447
Gjest Grapefrukt Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Ja! Dette liker jeg. Kan man poste motivasjonsbilder også eller? Jeg elsker nemlig før og etterbilder. Synes de er så utrolig motiverende Jeg er med her altså! Mitt vekttap 13 cm tll nå. Gjenstår: 10 cm. Etter det er det styrke for å forme kroppen. Det tar ca 6 måneder.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Ja! Dette liker jeg. Kan man poste motivasjonsbilder også eller? Jeg elsker nemlig før og etterbilder. Synes de er så utrolig motiverende Jeg er med her altså! Mitt vekttap 13 cm tll nå. Gjenstår: 10 cm. Etter det er det styrke for å forme kroppen. Det tar ca 6 måneder. Er det rundt magen/midjen eller totalt? Bilder høres ut som en god ide, men jeg poster ikke mine "før" bilder før etter bildene er klare Anonymous poster hash: 183a5...8c3
Vulcan Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Ja! Dette liker jeg. Kan man poste motivasjonsbilder også eller? Jeg elsker nemlig før og etterbilder. Synes de er så utrolig motiverende Jeg er med her altså! Mitt vekttap 13 cm tll nå. Gjenstår: 10 cm. Etter det er det styrke for å forme kroppen. Det tar ca 6 måneder. Godt jobba! Hvor lenge har du holdt på? Har selv akkurat startet, skal ned 28.8 kg :-| og har 28.8 kg igjen antageligvis. kansje mistet litt vann de siste dagene? Skal vurdere før/etter bilder. Hvis jeg klarer målet såklart. (Når jeg tenker meg om burde alle lagt ut bilder av seg selv NÅ, slik at vi fikk et skikkelig "press" på oss for å få klart "etter" bildet)
Gjest Grapefrukt Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 (endret) Er det rundt magen/midjen eller totalt? Bilder høres ut som en god ide, men jeg poster ikke mine "før" bilder før etter bildene er klare Anonymous poster hash: 183a5...8c3 Å herrigud nei, tenkte ikke på bilder av meg selv altså. Bare bilder av andre som har klart å slanke seg:) Om andre vil legge ut før og etterbilde av seg selv er det jo det bra motivasjon også! Det er 13 cm rundt magen og midjen bare. Har ikke gått ned noe noen andre steder Godt jobba! Hvor lenge har du holdt på? Har selv akkurat startet, skal ned 28.8 kg :-| og har 28.8 kg igjen antageligvis. kansje mistet litt vann de siste dagene? Skal vurdere før/etter bilder. Hvis jeg klarer målet såklart. (Når jeg tenker meg om burde alle lagt ut bilder av seg selv NÅ, slik at vi fikk et skikkelig "press" på oss for å få klart "etter" bildet) Jeg begynte egentlig i januar, med litt av og på, før jeg fant ut at jeg bare måtte gi alt eller gi opp. Så siden august har jeg virkelig prøvd å være streng og kuttet ut karbohydrater, sukker og tilsatt sukker. Har spist sukker denne uken, men tatt det med i kaloriregningen og holdt meg til maks antall kalorier så tror det ikke har noe å si. Må nesten bare unne meg litt for å klare det kjenner jeg. Ja, det er sant. Har ikke noe før bilde av meg egentlig, slettet alle etter å ha lest en artikkel om at man kunne hacke seg inn på icloud kontoen til andre og stjele bilder. (paranoid) Angrer nå da fordi de var ganske motiverende! Endret 21. november 2013 av Grapefrukt
Gjest Grapefrukt Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Slike som dette for eksempel. Her har alle tre oppnådd mye!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Å herrigud nei, tenkte ikke på bilder av meg selv altså. Bare bilder av andre som har klart å slanke seg:) Om andre vil legge ut før og etterbilde av seg selv er det jo det bra motivasjon også! Det er 13 cm rundt magen og midjen bare. Har ikke gått ned noe noen andre steder 13cm bare rundt magen er veldig bra da! Måler du alt annet? Merkelig hvis du har klart så mye rundt magen, og ikke noe på armene/lårene, men det betyr nok bare at du ikke har så mye å ta av der Hva er vitsen med å gå ned så sinnsykt mye, og arbeide så sinnsykt hardt hvis du ikke viser deg litt fram? Trenger ikke ta bilde av hodet eller noe som folk kan kjenne igjen. Jeg tenkte jeg skulle ta en side bilde av magen (Som henger bittelitt) nå, og ta et nytt igjen om f.eks 2 mnd og legge ut, så et til 2 mnd etter på, osv osv. helt til jeg er "ferdig". Anonymous poster hash: 183a5...8c3
Gjest Grapefrukt Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 13cm bare rundt magen er veldig bra da! Måler du alt annet? Merkelig hvis du har klart så mye rundt magen, og ikke noe på armene/lårene, men det betyr nok bare at du ikke har så mye å ta av der Hva er vitsen med å gå ned så sinnsykt mye, og arbeide så sinnsykt hardt hvis du ikke viser deg litt fram? Trenger ikke ta bilde av hodet eller noe som folk kan kjenne igjen. Jeg tenkte jeg skulle ta en side bilde av magen (Som henger bittelitt) nå, og ta et nytt igjen om f.eks 2 mnd og legge ut, så et til 2 mnd etter på, osv osv. helt til jeg er "ferdig". Anonymous poster hash: 183a5...8c3 Jeg lagrer alt fettet rundt magen, lårene og rumpa. På lårene og rumpen mister jeg aldri fett uansett. Det går så tregt at jeg sikkert må slanke vekk hele overkroppen før fettet begynner å minske der. Mister altså lettest fett rundt magen (er jo ikke negativt det). Ja, måler alt annet også. Jeg skrev en "dagbok" der jeg skrev ned alle målene mine så skal finne den frem igjen og legge ut. Det er ikke 13 cm på akkurat samme sted da. Det er 6 cm rundt magen og 6 cm rundt livet. Ja, du har vel rett i det. Kan jo legge ut bilde, jeg vil gå ned 10 cm til, men sånn vektmessig bare 3-4 kg på hele kroppen 1
Vulcan Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Jeg lagrer alt fettet rundt magen, lårene og rumpa. På lårene og rumpen mister jeg aldri fett uansett. Det går så tregt at jeg sikkert må slanke vekk hele overkroppen før fettet begynner å minske der. Mister altså lettest fett rundt magen (er jo ikke negativt det). Ja, måler alt annet også. Jeg skrev en "dagbok" der jeg skrev ned alle målene mine så skal finne den frem igjen og legge ut. Det er ikke 13 cm på akkurat samme sted da. Det er 6 cm rundt magen og 6 cm rundt livet. Ja, du har vel rett i det. Kan jo legge ut bilde, jeg vil gå ned 10 cm til, men sånn vektmessig bare 3-4 kg på hele kroppen Da tar du bilder idag, og lagrer dem i en skuff til du er fornøyd med deg selv. så tar du dem fram og sammenligner. Så kan du også ha dem som motivasjon til å ikke skli ut igjen. Jeg har noen bilder fra en stund siden, men det fungerte ikke den gangen, så skal kansje få samboeren til å ta bilder av meg idag sånn at jeg har "ekte" før bilder. http://www.youtube.com/watch?v=0yuFy_qjolU For litt humor i hverdagen =D
Gjest Grapefrukt Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 (endret) Da tar du bilder idag, og lagrer dem i en skuff til du er fornøyd med deg selv. så tar du dem fram og sammenligner. Så kan du også ha dem som motivasjon til å ikke skli ut igjen. Jeg har noen bilder fra en stund siden, men det fungerte ikke den gangen, så skal kansje få samboeren til å ta bilder av meg idag sånn at jeg har "ekte" før bilder. http://www.youtube.com/watch?v=0yuFy_qjolU For litt humor i hverdagen =D Det skal jeg gjøre! Lur ide! For et par dager siden møtte jeg en fyr som virker kjempe koselig og grei. Han er også ganske trent, så nå fikk jeg plutselig enda mer motivasjon for å klare det! Skal virkelig pushe meg selv og prøve å holde meg helt unna "usunne" dager. Vil at han skal synes jeg er pen Haha, morsom video! Håper det går bra med dere! Endret 22. november 2013 av Grapefrukt 2
Gjest Grapefrukt Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Hvordan går det med din livsstilendring TS? I forrige uke gikk jeg ned 2 cm rundt livet og 1 cm rundt magen. Plutselig slapp det etter to uker uten vektnedgang. Denne uken derimot har jeg tante rød på besøk og er oppblåst og har gått opp 2-3 kg vannvekt. Ser nok derfor ikke til vektnedgangen før uken er helt over.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Hvordan går det med din livsstilendring TS? I forrige uke gikk jeg ned 2 cm rundt livet og 1 cm rundt magen. Plutselig slapp det etter to uker uten vektnedgang. Denne uken derimot har jeg tante rød på besøk og er oppblåst og har gått opp 2-3 kg vannvekt. Ser nok derfor ikke til vektnedgangen før uken er helt over. Det er jo kjempe bra! (cm ned, ikke vannvekten ) Anonymous poster hash: 183a5...8c3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 Hvordan går det med din livsstilendring TS? I forrige uke gikk jeg ned 2 cm rundt livet og 1 cm rundt magen. Plutselig slapp det etter to uker uten vektnedgang. Denne uken derimot har jeg tante rød på besøk og er oppblåst og har gått opp 2-3 kg vannvekt. Ser nok derfor ikke til vektnedgangen før uken er helt over. *applaus* Selv klarte jeg å gå ned rett over 4kg, men regner med at det er mye vann og slikt. Så blir spennende å se hvor mye det er neste uke. Anonymous poster hash: f3954...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå