AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg er 20 år, og har hatt to "seriøse" kjærester. Han ene var et år eldre enn meg, mens han andre var et år yngre. I det siste har det faktisk vært ganske mange eldre gutter som har kontakta meg, og som virker interessert.. Da snakker jeg 25 år+. Jeg har ingen erfaring med gutter på den alderen, og syntes det er rart at de skriver til meg på facebook osv.. (Jeg jobber på en matbutikk, og det er som regel kunder som skriver til meg, men har også vært noen tilfeller der eldre på byen) Og det virker ikke som det er "tapere". Det er en som jeg faktisk lenge har tenkt at er ganske kjekk (stamkunde) som begynte å skrive til meg for noen dager siden. Han har jobb, og virker veldig oppegående.. Men hva er greia med at eldre gutter kontakter jenter på min alder? Merker at de er mye mer "på" enn de som er rundt 20. Mye mer direkte, og spør mer liksom.. Syntes det er ganske rart egentlig. Aner ikke hvordan jeg prater med dem en gang, føler meg ikke spesielt mer gammel enn når jeg var 14. Ellers, så ser jeg ut som jeg er 18-20.. Ser ikke spesielt mye eldre ut. Jeg tenker at når jeg er 25-28 at jeg vil ha barn, familie og hele pakka.. Det er helt utelukka nå. Er det typer som ikke vil slå seg til ro som kontakter yngre? (De virker jo ganske oppegående, og tviler på at noen av dem ville hatt problem med å "få seg noen på sin egen alder") Eller er det bare noe jeg tenker siden jeg ikke har erfaring med eldre gutter? Alltid takket nei til å finne på noe, siden jeg tenker at vi umulig kan ha noe å prate om når de er såpass eldre enn meg.. Anonymous poster hash: 9b17f...950
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 De er som fyrene du er vant med, bare eldre. Kanskje har de blitt mer voksen, men ikke vedd på det.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Menn har alltid hatt en drøm om ungfitte. Anonymous poster hash: c13fb...76e 3
Lagbugdc Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Jeg meg selv klarer ikke å slå lens med dem som er 5 år yngre, det blir for dumt. Min er -3+1, mindre går jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Menn har alltid hatt en drøm om ungfitte. Anonymous poster hash: c13fb...76e Jupp, det må man innrømme. Selv om det ikke nødvendigvis betyr at man handler på det eller at alt annet enn ungfitte er utelukket. Anonymous poster hash: d9b4d...63a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Menn er menn og de vil alltid ha øynene oppe for muligheter for dame. Syns ikke du bør gi de cred eller interesse bare fordi de er eldre. Jeg tenker kanskje at de som tar kontakt har lav terskel for å ta kontakt, også med andre enn deg. Jeg ville egentlig ikke lagt mer i dette og kanskje heller holdt meg til de på min egen alder. Anonymous poster hash: 94af3...04b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Jeg ser ikke på alderen, jeg ser på utseende, personligheten, og hvordan de klarer å oppføre seg til normalt. Anonymous poster hash: d727f...f4c
Testosteron Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Eller er det bare noe jeg tenker siden jeg ikke har erfaring med eldre gutter? Alltid takket nei til å finne på noe, siden jeg tenker at vi umulig kan ha noe å prate om når de er såpass eldre enn meg.. "Eldre gutter" kontakter deg fordi de syns du er fin. Verken mer eller mindre.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Det at de er fem år eldre synes jeg ikke er så ille. Det jeg derimot synes er litt rart er at de kontakter deg på facebook etter å ha sett deg på jobb i en butikk. Spør de om navnet ditt? Stalker de seg frem til hvem du er? Bor dere på et svært lite sted hvor alle kjenner alle? Anonymous poster hash: b48ee...712
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Er ikke noe særlig forskjell på eldre og yngre menn, annet enn at eldre menn har mer livserfaring og at man dermed kanskje blir litt mer trygge sammen med de Er min erfaring, har vært sammen med alt fra 1 til 16 års forskjell Anonymous poster hash: 99e85...76b 1
Alina X Skrevet 22. november 2013 #11 Skrevet 22. november 2013 Du er sikkert pen da så derfor ønsker de kontakt. Men hvis de er i 20 årene så er det godt mulig de ikke er interessert i noe langvarig,men heller å date litt rundt og ha ONS:)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #12 Skrevet 22. november 2013 Hvordan får de lagt deg til på Facebook dersom de kun kjenner der fra butikken du jobber i? Har du det fulle navnet ditt på et navnskilt eller noe? Jeg jobber selv i butikk, og verken jeg eller noen av mine kollegaer har opplevd noe slikt (ikke engang de smellvakre, faktisk). Anonymous poster hash: 2665e...2b7
Gjest Lincoln Skrevet 22. november 2013 #13 Skrevet 22. november 2013 Hvordan får de tak i navnet ditt?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #14 Skrevet 22. november 2013 Jeg aner ikke hvordan de finner meg egentlig.. Det er snakk om 5 stykker bare den siste måneden.. Har jobba i butikken i over et år, og har ikke opplevd dette tideligere.. Har et navnskilt med fornavnet mitt da.. Søker sikkert fornavnet, og har vel felles "venner" med alle. (facebookvenner altså) Men det var en kollega som sa at det hadde vært en innom og spurte hva jeg het, og om jeg hadde type.. Jeg er ikke spesielt pen heller, er ikke akkurat en høy, tynn blondine med store pupper.. Ser vel helt gjennomsnittlig ut. Anonymous poster hash: 9b17f...950
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 For å si det sånn. det kan være mange jenter som er pene, men det er visse folk som utstråler en "it" faktor som får folk til å føle seg komfortabel med den personen relativt kjapt. Det var en jente jeg jobbet med, ikke stygg, men ikke driit pen heller. hun hadde en sånn utstråling som fikk meg til å falle for henne, det jobber mange penere jenter enn henne i butikken. Anonymous poster hash: d727f...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå