AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Hei Har drukket et halvt glass med cola idag og jeg er sånn at da tenker jeg at nå har det allerede skjedd så da kan jeg proppe i mer cola, kakao, te, juice og all drikke med sukker i istedefor vann.. Sier til meg selv at nå har jeg jo allerede begynt idag så får jeg bare fortsette med sukker drikke idag og drikke bare vann imorgen liksom. Men er det stor forskjell på et halvt glass cola og drikke vann resten av dagen eller og bare fortsette med sukkeret? Ble mye rot her ja, vet ikke om dere skjønner helt ka eg mener..Anonymous poster hash: 76a74...0e5
Gjest Grapefrukt Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 (endret) Hvis du spiser usunt, fortsetter du bare å spise/drikke sunt resten av dagen. Ellers klarer du aldri å slanke deg. Alle møter på noen dager med høyere kaloriinntak enn planen. Sånn er det bare. Et glass cola 2dl = 84 kalorier. Edit: Anbefaler å lære deg å like vann. Jeg drikker bare vann uansett, og synes ikke noe annet drikke smaker godt. alt smaker så falsk etter at jeg begynte å drikke vann. Eneste jeg drikker utenom er melk. Endret 21. november 2013 av Grapefrukt
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Men er det stor forskjell på et halvt glass cola og drikke vann resten av dagen eller og bare fortsette med sukkeret? Anonymous poster hash: 76a74...0e5 Selvfølgelig er det stor forskjell på et halvt glass og drikke sukker hele dagen. Ett glass er normalt 2 dl. Et halvt glass er 1 dl. Drikker du cola hele dagen, la oss si du får i deg 1,5 liter. 1 dl cola gir 42 kcal og 11 g sukker 1,5 l cola gir 630 kcal og 160 g sukker Et halvt glass har ingenting å si sett dagen under ett. 1,5 l er ikke bra. Anonymous poster hash: 3c5f1...492
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Du lurer på om hva som er verst av et halvt glass Cola, og mange glass saft/Cola/kakao, osv? Seriøst? Anonymous poster hash: fe069...586 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Sier til meg selv at nå har jeg jo allerede begynt idag så får jeg bare fortsette med sukker drikke idag og drikke bare vann imorgen liksom. La oss ta dette i større skala: Nå er jeg allerede overvektig. Skal jeg gidde å gjøre noe med det, eller skal jeg bare fortsette slik resten av livet? Anonymous poster hash: 4fe9a...a62 2
sophiaM Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 La oss ta dette i større skala: Nå er jeg allerede overvektig. Skal jeg gidde å gjøre noe med det, eller skal jeg bare fortsette slik resten av livet? Anonymous poster hash: 4fe9a...a62 Det er jo ikke noe vi kan bestemme for deg. Opp til deg om du vil leve et usunt liv, få livsstilssykdommer og alt som følger med av en dårlig helse.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Det er jo ikke noe vi kan bestemme for deg. Opp til deg om du vil leve et usunt liv, få livsstilssykdommer og alt som følger med av en dårlig helse. ? Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt i det hele tatt... Anonymous poster hash: 4fe9a...a62 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå