Tøytigern Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 (endret) . Endret 21. november 2013 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 21. november 2013 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2013 (endret) . Endret 21. november 2013 av Tøytigern 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Har du noengang sagt til henne at du liker henne naturlig pen? Anonymous poster hash: 77dc2...ad9
Gjest Summers Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 (endret) slettet Endret 21. november 2013 av Summers
Tøytigern Skrevet 21. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2013 (endret) . Endret 21. november 2013 av Tøytigern
Gjest Grapefrukt Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 (endret) Er du like flink til å ta vare på deg, stelle deg hver dag og alltid se fresh og fin ut. Hår, negler, kroppshår, hudfarge, tenner, stil og lukt? (Ikke frekt men altså). Det kan godt hende hun rett og slett ikke gidder noe mer. Det er litt stress å alltid tenke på utseende og bruke penger på negler og går. Kanskje hun føler hun har nådd en alder som tilsier at hun ikke trenger å fikse seg så mye, og heller være stolt av hvordan hun ser ut naturlig? Kanskje hun føler at mannen hennes elsker henne uansett og hun ikke trenger dette på daglig basis lenger.. Kanskje er hun sliten og inne i en periode der mye foregår og hun ikke vil prioritere utseende. Har selv sånne perioder (eksamensperiode) ol. Edit: Kanskje hun har funnet ut at junk smaker godt og uteseende på kroppen egentlig ikke er så sinnsykt viktig. Hva vet vel vi Endret 21. november 2013 av Grapefrukt 2
Gjest Summers Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Hvordan gjør man det? Rediger det vekk og be mod slette det etterpå. 1
Gjest Draug Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Om du tror det er noe galt, snakk med henne. Mange går inn i en (oftest mild) depresjon på vinterhalvåret, og selv om hun ikke har hatt det før, kan det godt være det som har hendt nå. Jeg skal ikke si noe om hennes tilstand, men bare slik at du har det i bakhodet - nedstemthet kan være tungt når det varer lenge. Vitaminmangler og lignende kan også gi lignende utslag. Eller kanskje hun er i en stresset periode, eller bare har det litt kjipt for tiden. Men ja, jeg ville tatt det opp med henne, spesielt om hun virker sliten og trøtt. Ikke rett det mot manglende sminke og hårstell, men mot den generelle livskvaliteten hennes. Selv blir jeg også mer skjødesløs med overfladiske ting når jeg er nedfor, og da er det godt å vite at noen ser det og er der for meg.
Adhara Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Tråden er stengt, grunnet at HI ikke har noe innhold. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg