Juli Skrevet 13. juni 2002 #1 Skrevet 13. juni 2002 Hallo alle sammen Er nå kommet dit i planleggingen hvor jeg skal ut å kjøpe sminke til den store dagen. Hva kjøper dere av sminke og hvor kjøper dere dette?12
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2002 #2 Skrevet 13. juni 2002 Nå har frisøren det meste av sminke som jeg trenger, men jeg skal kjøpe meg en leppestift og en mascara. Mascara må jeg strengt tatt ikke kjøpe, men jeg vil gjerne være sikker på å ha en som tåler alle tårene mine. Leppestiften skal jeg kjøpe på Cubus, for der har min kjære rabatter. Mascaraen tror jeg ikke de har der, så den får jeg finne et annet sted.
Havfruen Skrevet 13. juni 2002 #3 Skrevet 13. juni 2002 Jeg gikk til Clinique på Sten&strøm. Der forklarte jeg hva jeg ville ha og ba de om å prøve-sminke meg. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet -noe som førte til at jeg kjøpte sminke for 1600,- Men det var verd det -og nå ha jeg sminke for lang tid fremover!! Var forresten først på Glassmagasinet -der ble jeg sminket i grusomme farger som ikke passa meg i det hele tatt. Da sa jeg bare at nei, jeg er ikke fornøyd, dette vil jeg ikke kjøpe.. Det var helt OK, så du må ikke føle deg presset til å kjpe noen ting som helst!
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2002 #4 Skrevet 13. juni 2002 Har handlet både Lipfinity og Kanebo 38°C hos Cubus jeg nå (til rabatt og greier). Er kjempefornøyd og det kan anbefeles!
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #5 Skrevet 14. juni 2002 Jeg ble sminket pa glassmagasinet hos clinique og var kjempe fornoyd! Fine naturlige farger. Men resultatet ble ikke sa bra nar jeg provde selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå