Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis du hadde håndverker fra et firma hjemme hos deg som skulle ordne noe som tok tid, evt flere dager, ville du da sagt at vedkommende (en eller flere) måtte komme og få lunsj og kaffe?

Ville du som håndverker likt dette/satt pris på det?

Hadde satt stor pris på din mening, og likt å høre både fra håndverkere og andre.

Endret av Berit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på jobb rundt lunsj-tid selv, og hadde ikke gidda å stå opp tidligere for å lage mat og koke kaffe til arbeiderne, men hadde jeg vært hjemme hadde jeg lett gjort det.

• Liker 1
Skrevet

Kaffe høres naturlig og greit ut, men lunsjen kan de få fikse selv med mindre de er usedvanlig trivelige.

Skrevet

Har alltid bydd de på kaffe og lett lunsj jeg, det har alltid blitt svært satt stor pris på for å si det sånn :)

Anonymous poster hash: 364c8...37a
  • Liker 2
Skrevet

Vi hadde en gjeng polske arbeidere på oppdrag for å male utvendig for oss.. Rundt lunsjtider lagde jeg hjemmelaget fiskesuppe til dem, og gikk ut og hørte om de hadde tid til å komme inn å spise litt. De ble såå glade for det. Etterpå fikk dem med seg kaffe ut.

Synes sånt bare er koselig jeg, og de satt jo helt tydelig pris på det.

• Liker 9
Skrevet

Hvis du hadde håndverker fra et firma hjemme hos deg som skulle ordne noe som tok tid, evt flere dager, ville du da sagt at vedkommende (en eller flere) måtte komme og få lunsj og kaffe?

Ville du som håndverker likt dette/satt pris på det?

Hadde satt stor pris på din mening, og likt å høre både fra håndverkere og andre.

Synes det høres koselig ut. Jeg hadde glatt gjort det, men jeg hadde ikke laget lunsj (mat) hver dag. Jeg tror de vil sette pris på denne lille gesten

Anonymous poster hash: 4dac9...51e

Skrevet

Jeg er satans dårlig til å lage mat og har heller ikke kaffe i hus, men en kopp te eller et glass vann får de gjerne. Nå har jeg ikke ofte håndverkere på besøk, men.

Skrevet

Hvis jeg mot formodning skulle være hjemme i lunsj-tider, så kanskje.

• Liker 1
Skrevet

Så gjestfri og vennlige dere er. Det har ikke jeg særlig lyst til. Har gjort det noen få ganger. Interessant å høre. Visste ikke at mange gjør det, eller er det egentlig vanlig?

Skrevet (endret)

Ville i hvert fall passet på at pausene ikke ble for lange, min erfaring er at de kan bli litt for pratsomme.

Endret av Summers
Skrevet

Jeg bruker å tilby kaffe, vann og brus.

Anonymous poster hash: 522fd...8c7
Skrevet

Det er iallefall veldig hyggelig å bli spurt selv om man ikke alltid kan takke ja til det. Jobbet i en blokk en stund og der var det ei eldre dame som ordna til skikkelig for en hel gjeng. Da tok vi oss litt ekstra tid for å slappe skikkelig av fremfor den vanlige fremferden der en glefsa i seg og kom seg tilbake til arbeidet. Veldig hyggelig og booster moralen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tilbyr, deg mener jeg er vanlig høfflighet. Så kan de avslå eller si ja takk etter som de vil.

Anonymous poster hash: 74722...295
  • Liker 2
Skrevet

Håndverkere får ikke spise hos meg, i hvert fall. Jeg skal ikke ha de grove lemmene fiklende med porselenet mitt.

• Liker 2
Skrevet

Håndverkere får ikke spise hos meg, i hvert fall. Jeg skal ikke ha de grove lemmene fiklende med porselenet mitt.

Utsagnet ditt ble særdeles kinky i hodet mitt.

• Liker 28
Skrevet

Vi hadde to faste jobbende her i flere måneder. De dagene jeg ikke jobbet, serverte jeg kaffe om morgenen. Hadde vi kake/vafler en i hus pga gjester eller annet fikk de dette til lunchen sin. Den ene hadde bursdag mens de holdt på og da bakte jeg kake med lys og tekst.

For meg handler dette om at når jeg skal ha folk levende tett på meg, så ønsker jeg å ha en vennskaplig tone. Og nå vet jeg hvem jeg ringe om jeg trenger en liten jobb utført. Dumt å komme langt bak på lista da.

Anonymous poster hash: 1fdf6...caf

• Liker 4
Skrevet

Min kjære er håndverker. Han har fått både vafler, is, lunsj, middag. De som har stilt opp med dette har som regel hatt han der i lang tid, og da steller de istand noe en gang i uka eller noe. Han forventer det overhodet ikke, ikke kollegene heller. Men de setter veldig pris på det! Så du trenger ikke gjøre det hvis du ikke vil, men hvis du vil så kjør på :)

Skrevet

Jeg stilte med kaffe når de kom tidlig om morgenen :) Det ble satt pris på.

Anonymous poster hash: 4ac17...69d
Skrevet

Nå lo jeg høyt. Er du Hyacint? :fnise:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...