Gå til innhold

så redd for å sende datteren min av sted..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og gruer meg så sinnsykt til å sende datteren min til syden med kjæresten og foreldrene hans...er livredd for at noe skal skje..forferdelig vondt å ha disse følelsene. .vil jo at hun skal ha det moro på tur. Men sitter her og tenker på alt mulig ting som kan skje..noen her som er like dom dom meg???

Anonymous poster hash: 97177...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gruer meg også forferdelig til min eldste datter skal av gårde alene for første gang, noe som kommer til å skje til sommeren. Tror det er ganske vanlig å være bekymret, de er jo tross alt unge og grønne, og det er mye som kan skje.

Men jeg ville nok kjent en ganske stor trygghet ved tanke på at datteren din reiser sammen med kjærestens foreldre. Da er det noen voksne til stede som passer på, i alle fall slik at det ikke går over stokk og stein. Det må vel være en trygghet i at voksne er med på turen?

Skrevet

Jeg gruer meg også forferdelig til min eldste datter skal av gårde alene for første gang, noe som kommer til å skje til sommeren. Tror det er ganske vanlig å være bekymret, de er jo tross alt unge og grønne, og det er mye som kan skje.

Men jeg ville nok kjent en ganske stor trygghet ved tanke på at datteren din reiser sammen med kjærestens foreldre. Da er det noen voksne til stede som passer på, i alle fall slik at det ikke går over stokk og stein. Det må vel være en trygghet i at voksne er med på turen?

Hun er 18 år, men fortsatt min lille jente:-) vanskelig å takle at de har blitt så store. Men er glad de er med foreldrene:-) er vell helst det at enn ikke har kontroll når enn ikke er med selv;-)

Skrevet

Hun er 18 år, men fortsatt min lille jente:-) vanskelig å takle at de har blitt så store. Men er glad de er med foreldrene:-) er vell helst det at enn ikke har kontroll når enn ikke er med selv;-)

Aja, sånn. Jeg trodde det var et lite barn som skulle på ferie med din kjæreste og hans foreldre.... Kjære deg, jenta er 18 år og myndig. Og foreldrene hans er med.... Slapp av.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...