Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står i en kjip situasjon. Sambo vil studere og flytte til en annen by og bo i nærheten av familien sin. Men jeg vil bo her vi bor og er vokst opp og alle mine venner og familie bor. Han sier han vil flytte for å ta det studiet uansett. Så hvis jeg ikke flytter med blir jeg "alenemor" i 2 år. Han kan komme hjem ett par lør/ søn i mnd. Uff jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Barna må bytte bhg og jeg må finne ny jobb. Også blir jeg litt kvelt av tanken på å bo så nærme svigers :/ hva skal jeg gjøre ? Føler meg som en unge som bare tenker :Vil ikke !!

Anonymous poster hash: bc99c...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjenne etter om det føles riktig. Er det der dere bor nå dere kommer til å bo senere er det til det beste for barna at de blir der i barnehagen og får seg venner de begynner på skole med. Så slipper de å bli revet løs fra sin trygge hverdag, om dere skal bo der likevel. 2 år går fort også da, og han kommer vel hjem innimellom. Jeg hadde nok blitt værende om det hadde gått så mye ut over trivselen som det virker som hos deg. Eller tanken på det.

Anonymous poster hash: 464ce...ded
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt der jeg trivdes best, altså hjemme. Det går greit det hvis begge er enige :)

Skrevet

Står i en kjip situasjon. Sambo vil studere og flytte til en annen by og bo i nærheten av familien sin. Men jeg vil bo her vi bor og er vokst opp og alle mine venner og familie bor. Han sier han vil flytte for å ta det studiet uansett. Så hvis jeg ikke flytter med blir jeg "alenemor" i 2 år. Han kan komme hjem ett par lør/ søn i mnd. Uff jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Barna må bytte bhg og jeg må finne ny jobb. Også blir jeg litt kvelt av tanken på å bo så nærme svigers :/ hva skal jeg gjøre ? Føler meg som en unge som bare tenker :Vil ikke !!

Anonymous poster hash: bc99c...b16

Sånn sett bort i fra at samboern kommer til å få smak på singellivet, og forholdet deres vil bli utfordret så ville jeg blitt med han. Utdannelse er viktig og to år er kort tid. Nå har dere bodd på din plass en stund, er det ikke rettferdig at dere da bor på hans plass en stund?

Anonymous poster hash: 73306...594

• Liker 3
Skrevet (endret)

Han seiler allerede sin egen sjø uten hensyn til andre, fin egenskap :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg ville ha flyttet. Syns det kan være greit å flytte, du vokser nok på det=) Og han vil jo ha utdannelse, og det er vikitg. Han gjør det nok for at dere skal få en fin fremtid. Avstandsforhold er tøft, det er ensomt og innebærer mye savn.

Anonymous poster hash: 22981...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...