Gå til innhold

Han tenker ikke noe mer over det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å ringe flørten med et uhell her om dagen. Sendte en melding da jeg oppdaget det, og skrev at det ikke var meningen. Jeg fikk aldri svar, og dermed føler jeg at det på sett og vis er en knute mellom oss. Er det jeg som overtenker?

Anonymous poster hash: 85cf4...326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å ringe flørten med et uhell her om dagen. Sendte en melding da jeg oppdaget det, og skrev at det ikke var meningen. Jeg fikk aldri svar, og dermed føler jeg at det på sett og vis er en knute mellom oss. Er det jeg som overtenker?

Hvorfor skal det gjøre noe at du ringer??

Anonymous poster hash: 47d68...384

Skrevet

Har dere ikke snakket noe sammen etter det?

Skrevet

Hvorfor skal det gjøre noe at du ringer?? Anonymous poster hash: 47d68...384

Jeg visste han var opptatt..

Skrevet

Hvis han var opptatt da du ringte, og kanskje opptatt senere også, synes jeg overhode ikke det var rart at han ikke svarte når du hadde forklart at det var et uhell.

Jeg svarer veldig sjelden på sms dersom det ikke er et konkret spørsmål.

Anonymous poster hash: 562d5...2bc
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg tror du overtenker litt..

Skrevet

Hvis du vet at han var opptatt da du ringte, da var han vel også opptatt da du sendte melding like etterpå. I mitt hode er det totalt logisk at han ikke svarte deg.

• Liker 1
Skrevet

Siden vi er relativt opptatt på hver vår kant, og han ofte er utenlands, er vi ikke av de som sender hverandre sms hver dag. Vi får ikke sett hverandre allikevel. Det kan ofte gå en uke mellom hver gang vi hører fra hverandre, men når vi møtes, er alt like bra likevel.

Jeg skjønner at jeg overtenker, og jeg tror det skyldes at jeg personlig hadde sendt en "ok :)"-melding..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...