Gå til innhold

Hvorfor er det vanskelig/umulig å finne prislistene til frisør i Tromsø på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å ta meg en tur til frisøren og skulle se hva prisene var fortiden da jeg har klippet meg de siste gangene i utlandet.

Mange av de salongene i byen har side på nett men bare 1 eller 2 har gjort prislistene tilgjengelig.

Hvorfor er det slikt? Jeg skjønner at man kan ringe å spørre men når klokka er 06:00 er dette ikke en mulighet.

Det er latterlig at man ikke kan sammenligne frisørprisene via internett når nesten alle frisørene har side på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en vanlig herreklipp ligger vel på ca 4-500?

Anonymous poster hash: 08778...195
Skrevet

Jeg ringte til 12 forskjellige steder i dag. Siste innlegg var rett i at de fleste ligger på 450-470kr. En salong hadde en sjokkerende pris på 680kr for herreklipp! Var positiv overasket å finne priser under denne grensen også. Det var en plass med pris på 390kr, en på 360kr, en på 299kr og en som lå på 200kr. Alle disse sentral i byen og med gode lokaler etter det jeg kunne se i bildene på nettet.

Klippet meg for 280kr på Anthony's Salong og ble veldig fornøyd. Menn behøver ikke å betale 400+ for frisørtjenester for å finne kvalitet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...