Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha julaften hjemme for første gang. Med to små barn må vi gjøre middagen så lett som mulig for oss selv.. Er det enklest å lage pinnekjøtt eller ribbe?

Anonymous poster hash: 4c7fd...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juletorsk :)

Anonymous poster hash: 0a9bb...c0b

Skrevet

Kjøttet lager jo seg selv i kasserolle eller i stekeovn, men jeg synes det er minst arbeid med tilbehøret til ribba.

Anonymous poster hash: 8afec...cda
Skrevet

Jeg synes pinnekjøtt er enklest, men kanskje fordi det er det jeg er mest vandt med..

Skrevet

Jeg synes pinnekjøtt er enklest. Ribba skal jo krydres to dager før og så må man passe på den i ovnen og så er det jo det styret med sprø svor... Og tilbehøret til ribba tar jo også litt tid (finstrimle kål til surkål, f eks). Pinnekjøttet skal jo bare stå der og putre. Og kålrotstappe lager man i en fei.

Anonymous poster hash: 294f8...2d9
Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg synes igrunn også pinnekjøtt er enklest, ja.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er enklest, men pinnekjøtt smaker best, og det er det som er det viktigste.

Anonymous poster hash: fc3a3...d01
Gjest Funky Punk
Skrevet

Syns ribbe er enklest. Og pølser, medisterkaker osv kan man ha oppi samme langpanne.

Eneste jeg lager på ovnen da er å koke poteter og lage saus osv. Slike ting som er simpelt.

• Liker 1
Skrevet

Pinnekjøtt er både enklest og best! :)

Anonymous poster hash: 8b251...842
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes at begge deler er såpass lite krevende at dere bør heller bare velge hva dere har mest lyst på! Så stor forskjell i tid og arbeid er det bare ikke. Når det er sagt, så synes jeg vel pinnekjøtt er hakket kjappere hvis en tar med all tilberedning av både kjøtt og tilbehør (og servering).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...