jordbær Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #21 Skrevet 11. mai 2004 Nei, hun har ikke kommet inn enda. miss-tricky.. Har forsøkt å få henne til å være ute før... sammen med oss altså. Men hun var livredd(*peke på klorearr på armer*)! Var først etter påske at vi fikk lokket henne med oss ut.. Og da storkoste hun seg..
Wayah Skrevet 11. mai 2004 #22 Skrevet 11. mai 2004 Stakar Jordbær.... Hadde en pus som stakk av en gang, det er trist. Krysser fingrene for at hun kommer tilbake til deg.
jordbær Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #24 Skrevet 12. mai 2004 Takk for trøst! :-) Ny oppdatering.. :o Fikk en e-post i går.. Det er jo SÅ langt dit fra meg.. Kan hun virkelig ha kommet seg så langt på tre dager? (Ca 40 min fra oss... I 100-sonen, med bil) Mulig jeg er helt på villspor her, men den katten du savner er veldig like en pusekatt jeg så på en bensin stasjon på Søndag! Vi hadde vært på besøk hos venner og familie på hamar og var på vei hjem til Sarpsborg sent på kvelden. Ved 22 tiden stoppet vi for å spise ved den første bensin stasjonene etter andelva. (Tror det er statoil?) En svart/hvit katt streifet rundt der. Vi la merke til den fordi den var veldig lik i tegningene til pusen vår som har vært borte i snart 1år.. Pusen på bensinstasjonene hadde nøyaktig de tegningene som pusen din har. Jeg la til og med merke til at den hadde sokker på frambena og litt mer hvitt bak (nesten strømper), fordi hankatten vår også hadde det.. Men denne katten var mye mindre enn vår så det var antageligvis en jente. Den var litt skeptisk til mennesker og det virket som den lette etter mat ved noen søppeldunker der.
Bokalven Skrevet 12. mai 2004 #25 Skrevet 12. mai 2004 Det er utrolig hvor langt pusekatter kan komme seg på tre dager. :cry: Håper dere finner henne igjen!
Gjest Tabby Skrevet 12. mai 2004 #26 Skrevet 12. mai 2004 Åååå tenk om det er pusen din som er på langtur... Jeg hadde dratt og sjekket jeg, men det er jo opp til deg da, om det passer også.
Gjest care Skrevet 12. mai 2004 #27 Skrevet 12. mai 2004 Jeg hadde dratt med en gang å sjekket. Det kan jo også være naturlige forklaringer, som f.eks. noen har tatt katten med seg og sluppet den av. Gærne ungdommer finner på mye rart. Trist dette. :-(
breece Skrevet 12. mai 2004 #28 Skrevet 12. mai 2004 En venn av meg hadde kjørt bil en time, da han oppdaget naboens katt sovende i baksetet! Han snudde selvføgelig og kjørte katten hjem igjen. Din katt kan jo ha hoppet inn i en bil uten at noen har sett den, og hoppet ut da de stoppet for å fylle bensin! Alt er mulig - katter er noen merkelige skapninger
Labella Skrevet 12. mai 2004 #29 Skrevet 12. mai 2004 En katt jeg hadde da jeg var liten hadde kommet seg ti mil unna, på den andre siden av Oslo. Heldigvis hadde den telefonnummer på seg, så vi fikk den tilbake! I ettertid viste det seg at noen naboer hadde flyttet, og at pusen sannsynligvis hadde hoppet inn i flyttebilen... Håper du får tilbake pusen din!
jordbær Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #30 Skrevet 12. mai 2004 Oi! Såpass.. Skal dra og sjekke så snart man kan... Men dumme samboern skal selge bilen sin i dag, og da rekker vi det ikke før det blir mørkt :cry:
jordbær Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #32 Skrevet 13. mai 2004 Rakk å stikke til Eidsvoll før det ble mørkt.. Så ingen pus.. *sukk*
jordbær Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #34 Skrevet 28. mai 2005 Må bare fortelle dere dette! Det er helt utrolig! I dag fikk vi pusen vår hjem!! :) 1år og 28 dager etter at hun forsvant, ligger hun på sofaen vår og sover. Det føles SÅ bra. Jeg er utrolig glad for at hun endelig er hjemme igjen. Hun ble funnet 800 meter hjemmefra. En snill mann har matet henne i et par mnd og la i dag ut annonse i avisen. Han fant vår annonse på nettkatten.no og ringte oss. *sukk* *kose på godjenta si* Hun er helt frisk og ganke lubben, så jeg tror ikke hun har lidd noen nød. Angrer ikke et sekund på at jeg øremerket pusen vår, iallefall!
Gjest Violetta Skrevet 29. mai 2005 #35 Skrevet 29. mai 2005 Så flott! Helt utrolig egentlig. Gratulerer!
jordbær Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #36 Skrevet 29. mai 2005 Takk Hun har sovet på sin faste plass i senga i hele natt. Bare kosesyk. Nydelige dyret mitt:)
Gjest spinnvil| i i Skrevet 29. mai 2005 #37 Skrevet 29. mai 2005 Hihi, så søtt.. Flott at hun kom hjem til mammasin igjen. Håper pusen synes det blir stas å ha fått et "søsken" til, etterhvert..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå