AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Finnes det et gratis/billig program for å redigere sanger sammen, og feks. legge til "pip" ol.? Skulle gjerne fått satt sammen noen sanger til et treningsprogram, og må også ha med noen pip, for å vite når neste øvelse er. Anonymous poster hash: 07aca...c07
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Hvis det er et treningsprogram du strengt tatt lærer deg utenat trenger du vel ikke ha med noen pip. Det er vel ikke vanlig? Anonymous poster hash: 4c411...97f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Audacity Anonymous poster hash: ae506...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Hvis det er et treningsprogram du strengt tatt lærer deg utenat trenger du vel ikke ha med noen pip. Det er vel ikke vanlig? Anonymous poster hash: 4c411...97f Er et slags treningsprogram. Men skal feks. bytte øvelse etter en hvis tid. Er ok med pipelyder da, så jeg slipper å følge med og telle sekunder på klokke Anonymous poster hash: 07aca...c07
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Audacity Anonymous poster hash: ae506...4d6 er det enkelt å bruke? Anonymous poster hash: 07aca...c07
Zinnia Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 er det enkelt å bruke? Anonymous poster hash: 07aca...c07 Det er dette programmet jeg har brukt også, veldig greit at det er gratis. Det kan være litt forvirrende i begynnelsen, men det er bare å ta seg tid til å leke med det, og google i vei, samt bruke hjelp-menyen. For sånne helt basic ting er det ikke vanskelig :-) Og så må du vel laste ned Lame for audacity tror jeg det heter, sånn tillegsgreie for å konvertere formatet, men den er og gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå