Gå til innhold

Hvordan se om hun er lesbisk?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er ikke lett å se på folk hva slags legning de har. Folk er forskjellige. Du får prøve å snakke med henne.

Og er du interessert er det jo lov å småflørte litt og se om hun er med på leken ;)

Ellers kan det hende neglene kan si deg noe, men det sier jo ikke noe sikkert. Aller beste er å snakke med henne så du kan finne det ut gjennom en samtale.

Lykke til ;)

Endret av Evans
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på utseendet ihvertfall. Hvorfor ikke bare spørre hun rett ut?

Skrevet

Det er ikke lett å se på folk hva slags legning de har. Folk er forskjellige. Du får prøve å snakke med henne.

Og er du interessert er det jo lov å småflørte litt og se om hun er med på leken ;)

Ellers kan det hende neglene kan si deg noe, men det sier jo ikke noe sikkert. Aller beste er å snakke med henne så du kan finne det ut gjennom en samtale.

Lykke til ;)

Neglene? Fortell :)

Skrevet (endret)

Neglene? Fortell :)

Lange negler = Au! ;)

Men det er jo litt sexavhengig (edit: kan man si det? hehe) også: er man uten sex en periode kan jo trygt la neglene vokse. Videre er det sikkert de som klarer (og tør) å ha lange negler.

Endret av Evans
  • 2 år senere...
Skrevet
Den 21.11.2013 at 1.34, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om en jente jeg vet om er lesbisk. Kan noen hjelpe meg?

Nå tar jeg det stereotypiske først: Hun har kort hår, går i litt guttete klær, men jeg har også sett henne i litt mer "feminine" klær. Hun har tattoveringer. Jeg har også sett at hun har en blogg, hvor hun bla. har lagt ut et bilde av et vennepar (2 jenter) av henne, som kysser. Hun er glad i å fotografere også, tror jeg.

Hun er litt sånn punker, så det er jo slett ikke sikkert at hun er lesbisk, men at hun liker den stilen. Jeg har snakket til henne kun et par ganger, og har ikke lagt merke til noe spesielt da.

Noen som har noen tips til hvordan man finner ut om noen er lesbisk/bifil? :P

Anonymous poster hash: c5f11...bcb

har litt samme problemet... bare at hun jeg tenker på har langt hår, men er litt maskulin på måten hun går osv.. har funnet ut at den eneste måte å finne ut er faktis å enten spørre eller snakke med andre folk, life sucks i know 

Skrevet

Dere tar helt feil, hele gjengen.

Det er bare å se etter det store stempelet de har i panna :P 

Gjest Genevieve
Skrevet
Den 26.11.2013 at 15.13, Evans skrev:

Lykke til ;)

Neglene? :eeeh: korte negler da er du lesbe liksom? 

Skrevet

Jeg kom i samtale med ei jente på byen en gang, vi hadde god kjemi og pratet godt, hun var tydelig skeiv og hun lurte på om jeg var det også. Så hun spurte. Enkelt og greit. "Er du skeiv?". Hvorfor gjøre det så vanskelig? 

Anonymkode: 9a6ac...fa3

• Liker 1
Skrevet
Den 11/21/2013 at 1.34, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om en jente jeg vet om er lesbisk. Kan noen hjelpe meg?

Nå tar jeg det stereotypiske først: Hun har kort hår, går i litt guttete klær, men jeg har også sett henne i litt mer "feminine" klær. Hun har tattoveringer. Jeg har også sett at hun har en blogg, hvor hun bla. har lagt ut et bilde av et vennepar (2 jenter) av henne, som kysser. Hun er glad i å fotografere også, tror jeg.

Hun er litt sånn punker, så det er jo slett ikke sikkert at hun er lesbisk, men at hun liker den stilen. Jeg har snakket til henne kun et par ganger, og har ikke lagt merke til noe spesielt da.

Hvorfor vil du vite det?

Skrevet
Den 21.11.2013 at 1.34, AnonymBruker skrev:

Da prøver du å sjekke henne opp hvis du er interessert. Eller spør om du er nysgjerrig.

Det er omtrent umulig å avgjøre om noen er lesbe på grunn av utseende.

Er selv lesbisk men er feminin av utseende og oppførsel, så det ser du ikke på meg at jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...