Gå til innhold

Hvordan se om hun er lesbisk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om en jente jeg vet om er lesbisk. Kan noen hjelpe meg?

Nå tar jeg det stereotypiske først: Hun har kort hår, går i litt guttete klær, men jeg har også sett henne i litt mer "feminine" klær. Hun har tattoveringer. Jeg har også sett at hun har en blogg, hvor hun bla. har lagt ut et bilde av et vennepar (2 jenter) av henne, som kysser. Hun er glad i å fotografere også, tror jeg.

Hun er litt sånn punker, så det er jo slett ikke sikkert at hun er lesbisk, men at hun liker den stilen. Jeg har snakket til henne kun et par ganger, og har ikke lagt merke til noe spesielt da.

Noen som har noen tips til hvordan man finner ut om noen er lesbisk/bifil? :P

Anonymous poster hash: c5f11...bcb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, spør henne om hun liker menn.

Skrevet

Kjenner henne ikke noe godt, også føler jeg at det er litt kleint om jeg spør henne direkte om det. :P

Skrevet

Men om du ikke har planer om å møte henne oftere og bli kjent med henne, hvorfor vil du vite det da?

Skrevet

Hvis du er interessert i henne er det vel bare å flørte. :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Kjenner henne ikke så godt at jeg omgås med henne. Ville ikke ha begynt å flørte med henne uansett, hvis jeg ikke var sikker ;)

Skrevet

Spør felles bekjente?

Skrevet

Det er ingen måte å se seksuell legning på folk, så det blir nok litt vanskelig hvis du ikke har tenkt å snakke med henne.

• Liker 8
Skrevet

Sant, jeg kan jo spørre noen jeg kjenner. Kunne gjerne tenke meg å bli bedre kjent med henne også, men vet ikke helt hvordan.

Skrevet

Se etter følehornene hun har gjemt i håret sitt.

Anonymous poster hash: e8e7e...386
  • Liker 1
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: 45cd6...1f1

Skrevet

Ingen med seriøse svar? :P

Skrevet
Hvordan se om hun er lesbisk?

Hjelpes, den høres så vanvittig umoden ut.

Skrevet

Hjelpes, den høres så vanvittig umoden ut.

Hvis du faktisk leser hva jeg skriver, kommer det jo frem at jeg kun ønsker tips, og at jeg ikke mener at man alltid kan "se" at noen er lesbiske bare på klesstilen.

• Liker 1
Skrevet

Ingen med seriøse svar? :P

På hva da - hvordan du kan se på henne om hun er lesbisk eller bifil? Nei.

Bli kjent med henne på samme måte som du ellers blir kjent med folk. Ta kontakt - hun biter helt sikkert ikke. Dra ut sammen med felles bekjente. Eller bli superinteressert i fotografering og be om tips. :P

• Liker 5
Skrevet

Hva er grunnen til at du lurer på hennes seksuelle legning egentlig? Er det fordi du er interessert eller er du bare nysgjerrig. Om det er det siste så synes jeg ikke du har noe med det. Om du er interessert så har dere kanskje noen felles kjente? At hun har lesbiske venninner trenger ikke bety noe som helst. Jeg har også det, selv er jeg 100% hetero.

Man kan dessverre ikke se på folk hvaslags seksuell legning de har.

Skrevet (endret)

Send meg en link til bloggen hennes på pm, jeg har en eksepsjonell gaydar :jepp:

(men altså, jeg kan gjøre en kvalifisert gjettning, om jeg eventuelt har rett kan ikke garanteres. Legning kan faktisk ikke sees på folk. Stereotypier kan fort slå feil)

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Skrevet

Virker veldig lesbisk ut i fra det du skriver i HI, TS. Jeg tror gjerne hun er lesbisk ut i fra det du har skrevet der.

Dersom du vil sjekke kan du jo alltids nevne "hørte at prince Harry skal gifte seg. Synd, han er bare såå kjekk" og se hvordan hun reagerer (dette er kanskje ikke så gunstig dersom du er en lesbisk jente som ønsker å sjekke henne opp, da du kan bli oppfattet som heterofil).

Anonymous poster hash: f4730...47e
  • Liker 1
Skrevet

Måten jeg finner ut av slikt på er via blikk kontakt og kjemi. Jeg pleier å holde blikket lenge og smile mer åpent og vise at jeg faller/er sjarmert med blikket. :)

Møtte en fantastisk jente før sommern, tror ikke hun er lesbisk, men jeg er sikker på at hun er bifil! Ble ikke noe av oss (borsett fra flørting og fine stunder), men jeg tror vi begge to merket kjemien med der samme.

Anonymous poster hash: 4ed85...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...