AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg møtte en helt fantastisk gutt for ca en mnd siden. Vi møttes på vors og fortsatte praten da vi kom til byen. Det hele endte med at vi dro hjem sammen, og det føltes som det mest naturlige i hele verden. Vi hadde sex, min første ons. Etter dette har vi snakket litt sammen, møttes en del ganger osv. vi har vært på konsert sammen og jeg har møtt noen av kameratene og kollegene hans. Det jeg er så i tvil om er hva han tenker at vi er?! Føler at det er positivt at jeg har fått møte mange av vennene hans, men samtidig så vet jeg ikke så mye om han. Vi har fremdeles ikke blitt så veldig godt kjent... Det hender at vi "snakker sammen" på snapchat. Men det er som oftest jeg som sender til han først. I dag har jeg klart å la helt vær å sende ham noe som helst, tenker å prøve ut om det å være litt utilgjengelig kan fungere for å få han interessert. Han er en helt fantastisk gutt som gir mye oppmerksomhet og kos når vi er sammen. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med han, men syntes det er vanskelig å ta opp ting med han når vi går sammen.. Hvordan begynner man liksom å snakke om fortiden til hverandre? Fremtiden osv? Jeg vil jo vite hva vi egentlig driver med, om han bare ser på meg som ons jenta, eller ei han au vil bli bedre kjent med. Anonymous poster hash: 377d2...52b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Det går jo litt fort i svingene når man har sex, etter at man nettopp har møtt hverandre! Når man krysser intimgrensen, kan man ha hoppet over "bli kjent" fasen, fordi dere har sett hverandre på det mest intime.. men det betyr ikke at han ikke er interresert i deg for det! Kansje han syns det er like vanskelig som deg å bli kjent, fordi dere har hoppet over en del trin, med å være intime så fort.. Jeg tror det er best å roe ned tempoet litt, som du skrev at du ikke sendte melding først osv.. for å se om han viser interesse. Og når han gjør det, så vet du jo at han er interressert i deg, og da er det kanskje litt lettere å bli litt mer komfortabel med å snakke om at man liker hverandre! Hvis han ikke sender deg en medling på et par dager, så kan du sende han en melding og spørre om dere skal finne på noe, og så se om det er kunn fordi han er ute etter fysisk kontakt, eller at dere går ut å har det gøy sammen.. Hvis det alltid er en litt klein tone når dere er sammen, så bør dere kanskje ha en samtale om hvorfor.. Anonymous poster hash: 1e03d...b85
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Hei, TS her. Likte veldig godt svaret ditt. Det gav plutselig litt menig når du sa at vi på en måte har hoppet over ett par trinn i bli kjent fasen. Det er absolutt ikke slik at det er en klein tone mellom oss. Jeg gru/gleder meg alltid veldig før jeg skal møte han, men så fort jeg ser han blir jeg bare rolig og føler at det er så riktig at vi går sammen. Håper han sender meg melding nå før helgen, og at det ikke typisk bare blir i fylla. Har ikke så lyst til å være den han ringer for å få seg noe liksom. Men vet ikke helt hvordan jeg stopper det heller?! Jeg er heller ikke så god på den her "ta tida til hjelp" greia som alle snakker om. Jeg vil gjerne vite fortest mulig hva som skjer osv. Gjerne våkne opp til en melding fra han osv. Men jeg vet at han ikke er så veldig for det å sende sms, så tar gjerne opp mot et døgn før han svarer.. Hva er det beste jeg nå kan gjøre for å holde på hans interesse? For å gå rolig frem og fortelle han at jeg vil bli bedre kjent med han? Anonymous poster hash: 377d2...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå