Alterna Skrevet 8. mai 2004 #1 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) (sletta) Endret 18. august 2005 av Alterna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 8. mai 2004 #2 Del Skrevet 8. mai 2004 Drømmen kan fortelle deg at det er noe i livet ditt du bør ordne opp i. Jeg har en tilbakevendende drøm om at jeg er ute og kjører bil og har ikke kontroll over bilen. Når den drømmen kommer vet jeg at det er på tide å ordne opp i enkelte ting. Det med han tyrkeren er sikkert sybolsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mai 2004 Ja, kanskje det betyr det. Lurer bare på hva det skulle være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 9. mai 2004 #4 Del Skrevet 9. mai 2004 Vi alle er sanndrømte, men det er ikke alltid vi klarer å tyde drømmene våre. Jeg for min del skriver ned drømmene og tyder dem etter på. Jeg ser en klar sammen heng og alt stemmer, og endel har skjedd også. Det er også viktig å få med hva du føler i en drøm, hvilken tid på døgnet, sted, farger osv... Stille spørsmål i en drøm - vil du få hell. forandring - psykiske eller fysiske endringer menn - fremmed mann- bra for familie livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå