AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Hun hyler, roper og ler høyt så og si hele tiden vi er hjemme. Jeg kan sitte i 3.etasje og dem i 1.etasje og jeg hører henne fortsatt. Dette plager meg spesielt når jeg gjør lekser og skal sove, de andre tidene på døgnet så irriterer jeg meg rett og slett bare av det. Har tatt dette opp flere ganger med broren min, bedt han om å få henne til å bruke innestemme, osv, men han blir bare sur og går når jeg tar det opp. Noen som har tips til hvordan jeg kan få dem til å forstå at dette ikke er greit? Er så lei av dette. Og ikke kom med ''men du kan jo flytte ut''-kortet. Spar dere. Anonymous poster hash: d11e1...3f0 1
Majott Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Bor du hjemme enda? I så fall er du nok ikke den eneste som irriterer seg over hyling og roping. Tipper foreldrene dine også vil ha fred fra det. Ta en prat med dem, og spør om de kan si fra, evt at de får din bror til å si fra. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Bor du hjemme enda? I så fall er du nok ikke den eneste som irriterer seg over hyling og roping. Tipper foreldrene dine også vil ha fred fra det. Ta en prat med dem, og spør om de kan si fra, evt at de får din bror til å si fra. De er på langferie for tiden, men skal snakke med dem når de kommer hjem. De har også reagert før. Takk for rådet! Anonymous poster hash: d11e1...3f0
Gjest Awzm me Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Jeg ville gått ned til de, sagt at jeg holder på med ditt eller datt, og at jeg hører de helt opp, så om de kunne tatt det litt roligere så hadde det vært fint 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Si i fra til dama i stedet for broren din?Anonymous poster hash: b87b2...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Møter du dama i trappa, så bare si "Kan du være litt stillere?" . Det er enklere om du forteller det til henne, og ikke broren din. Anonymous poster hash: 1b8f4...26e 1
Steinar40 Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Begriper meg ikke på folk som er så jævla høylytte. Men de har vel aldri passert barnestadiet kan jeg tenke meg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Ta igjen. Rop når hun er i nærheten eller sover, se hvordan hun liker det. Da tar hun nok hintet Anonymous poster hash: 88337...9a8
nawuraM Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Sånn går det når man velger å være sammen med en Bergenser. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå