AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Møtte en dame i helgen som jeg er litt interessert i, og gjerne kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Når jeg sender henne en melding for å spørre om hun blir med på date, unnlater hun å svare på akkuratt dette, men svarer på alt annet i meldingen. Vil hun ikke på date eller vil hun avvente med det? D mest naturlige er vel å ikke svare i d hele tatt om hun ikke er interessert? Anonymous poster hash: 6a68d...a1c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Basert på hvordan jeg selv reagerer på tilsvarende forespørsler, vil jeg si det virker som hun ikke er interessert i en date. Ihvertfall ikke akkurat nå. Det kan tenkes at hun svarte for å være høflig. Hva hun vil er det kun hun selv som vet, selvsagt. Spør henne, eller smør deg med tålmodighet og se an. Anonymous poster hash: aeac8...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Det samme skjedde med meg her om dagen - jeg sendte melding til "flørten" min og spurte hvilken dag h*n ville treffes. Fikk svar på alt annet men ikke det spørsmålet, før senere på kvelden. Sikkert brukt tid på å tenke seg om og se hva som passer / eller virkelig vil treffes. Anonymous poster hash: e21af...563 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Jeg kunne brukt litt tid på date-spm, men da ville jeg normalt ventet med hele mld.Anonymous poster hash: 0b3b6...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Jeg kunne brukt litt tid på date-spm, men da ville jeg normalt ventet med hele mld.Anonymous poster hash: 0b3b6...8d5 Ab over deg. Jeg er helt enig.. Jeg ble ganske frustrert for å si det sånn. Får se etter den daten om dette er noe å satse på.. Ihvertfall hvis interessen ikke er like stor fra flørten min sin side. Anonymous poster hash: e21af...563
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 hun har flere gutter som hun er intr i, og vil vente med deg. Anonymous poster hash: 333db...c94
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 For mange av oss damer har vanskelig for å være tydelige. Så vi trur vi er høflige når vi ikke sier nei med en gang. Jeg har hatt en tendes til å gå rundt grøten for jeg lærte meg dette. Det kan være derfor, og det kan være hun vil gruble litt først. Ikke mas iallefall. Anonymous poster hash: 5a6f2...95e
zen Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Hvor tydelig spurte du? Er du sikker på at hun oppfattet det som en date-invitasjon?
Gjest Katten. Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Noen mennesker er særdeles konfliktsky, og tør ikke engang å avvise en såpass 'snill' tilnærming. Go out guns blazing: skriv en melding hvor du kun spør henne rett fram.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 Hvis man spør om noe så konkret som om man skal finne på noe så er det ganske konkret da. Men falt liksom ikke naturlig å bare spørre om hun ble med på å finne på noe uten å innlede med andre spørsmål først.. Sikkert en fin måte å avvise på. Tiden vil vise, men alltid greit med litt ulike innfallsvinkler:) Anonymous poster hash: 6a68d...a1c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 Skulle vært en regel at man fikk 2 dager på å svare på et spørsmål om en date. I tillegg skulle man svart: kan jeg få tenke litt på dette? Anonymous poster hash: ba35e...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå