Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en dame i helgen som jeg er litt interessert i, og gjerne kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Når jeg sender henne en melding for å spørre om hun blir med på date, unnlater hun å svare på akkuratt dette, men svarer på alt annet i meldingen. Vil hun ikke på date eller vil hun avvente med det? D mest naturlige er vel å ikke svare i d hele tatt om hun ikke er interessert? :)

Anonymous poster hash: 6a68d...a1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basert på hvordan jeg selv reagerer på tilsvarende forespørsler, vil jeg si det virker som hun ikke er interessert i en date. Ihvertfall ikke akkurat nå. Det kan tenkes at hun svarte for å være høflig.

Hva hun vil er det kun hun selv som vet, selvsagt. Spør henne, eller smør deg med tålmodighet og se an.

Anonymous poster hash: aeac8...3bb
  • Liker 1
Skrevet

Det samme skjedde med meg her om dagen - jeg sendte melding til "flørten" min og spurte hvilken dag h*n ville treffes. Fikk svar på alt annet men ikke det spørsmålet, før senere på kvelden. Sikkert brukt tid på å tenke seg om og se hva som passer / eller virkelig vil treffes.

Anonymous poster hash: e21af...563
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kunne brukt litt tid på date-spm, men da ville jeg normalt ventet med hele mld.

Anonymous poster hash: 0b3b6...8d5

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne brukt litt tid på date-spm, men da ville jeg normalt ventet med hele mld.

Anonymous poster hash: 0b3b6...8d5

Ab over deg. Jeg er helt enig.. Jeg ble ganske frustrert for å si det sånn. Får se etter den daten om dette er noe å satse på.. Ihvertfall hvis interessen ikke er like stor fra flørten min sin side.

Anonymous poster hash: e21af...563

Skrevet

hun har flere gutter som hun er intr i, og vil vente med deg.

Anonymous poster hash: 333db...c94
Skrevet

For mange av oss damer har vanskelig for å være tydelige. Så vi trur vi er høflige når vi ikke sier nei med en gang.

Jeg har hatt en tendes til å gå rundt grøten for jeg lærte meg dette.

Det kan være derfor, og det kan være hun vil gruble litt først. Ikke mas iallefall.

Anonymous poster hash: 5a6f2...95e
Skrevet

Hvor tydelig spurte du? Er du sikker på at hun oppfattet det som en date-invitasjon?

Skrevet

Noen mennesker er særdeles konfliktsky, og tør ikke engang å avvise en såpass 'snill' tilnærming.

Go out guns blazing: skriv en melding hvor du kun spør henne rett fram.

Skrevet

Hvis man spør om noe så konkret som om man skal finne på noe så er det ganske konkret da. Men falt liksom ikke naturlig å bare spørre om hun ble med på å finne på noe uten å innlede med andre spørsmål først.. Sikkert en fin måte å avvise på. Tiden vil vise, men alltid greit med litt ulike innfallsvinkler:)

Anonymous poster hash: 6a68d...a1c
Skrevet

Skulle vært en regel at man fikk 2 dager på å svare på et spørsmål om en date.

I tillegg skulle man svart: kan jeg få tenke litt på dette?

Anonymous poster hash: ba35e...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...