Gå til innhold

eksamen....i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen kan krysse fingrene for meg! skal ha muntlig samfunnslære eksamen klokka fem idag..

Er så redd jeg skal stryke..føler liksom ikke at jeg kan å mye..ennå jeg har jo lest da. Skulle ønske noen kunne si at " nei da, det er ikke noe vanskelig" Hvis jeg kan si en del om egne meninger og sånn da kan jeg snakke i vei. Men når det gjelder fag kunnsakepn..er det lettere for at låser seg helt og jeg blir helt blank....

men om et døgn...da kan jeg sitte her..vite at jeg har en lang super sommer forran meg. Ferdig med alle eksamener.. gud så deilig det skal bli!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Det går så bra så!! Jeg har alltid en følelse av at jeg ikke kan noe rett før eksamen, men så viser det seg at alt jeg trenger er å tenke litt på oppgaven så kommer det for full guffe!

Lykke til!

Skulle ønske jeg var ferdig med eksamene mine snart.. men mine kommer fortløpende frem til jul.. (og i hele sommer)12

Skrevet

Lykke til. Break a leg. Osv..

Du kan mer enn du tror!! Jeg hadde nettopp modul prøve i samfunn og jeg grudde meg såååå masse. Ved modul prøven blir jeg prøvd i hele pensum. Men jeg fikk vite i dag at jeg fikk 5 på prøver jeg trodde hadde gått så dårlig.

Husk å lytte til HVA du blir spurt om. Hvis du ikke forstår be om å få spørsmålet på ny.

Du klarer deg fint!12

Gjest Anonymous
Skrevet

tvitvi!dette går så bra så!!!! tenk om noen timer er du helt fri for skolearbeid!!!!!!!lykke til!skal faktisk tenke på deg kl 17 idag jeg!

Skrevet

takk for svar. Er så stressa her nå. Føler jeg ikke kan noe.

Har /og har hatt en del problemer med meg selv, som gjorde at jeg ikke greide alle fagene på vk1 i fjord, tok studieretningsfagenem, og har tatt almennfagene som privatist i år ( dette er er den siste eksamen) På grunn av problemene er det ikke alltid jeg har hatt like lett for å konsentrer meg om lese.. redd jeg ikke har lest så mye som jeg burde... det er meg egentlig likegyldig hva slags karakter jeg får..bare jeg ikke stryker!!!

Skrevet

Skal tenke på deg klokk fem! Husk at dersom du bare kan _litt_ om det de spør om, så snakk om det du kan (det er kjempebra å vise at du har egne meninger og engasjement), og vri det du prater om over på noe du kan godt dersom det er mulig. Lykke til!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...