Gå til innhold

Hva gjør jeg når jeg har fått et fake produkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelse av at jeg har fått et fake produkt da jeg handlet på ebay. Men hvordan kan jeg egentlig finne ut om det er fake eller ei?

Er synd å melde fra omfake produkt hvis det faktisk er ekte.

Anonymous poster hash: 316a9...196

Videoannonse
Annonse
Gjest suphadupha
Skrevet

Hvilken type produkt snakker vi om? Hvis det f.eks er en veske, er det mange forum på nett hvor man kan legge ut bilder av vesken og få hjelp til å avgjøre om det er ekte eller ei. :)

Skrevet

Det er et hårstylingsapparat :)

Skrevet

Først og fremst kontakt selgeren.

hmm, det går ikke :s

får bare op denne beskjeden når jeg trykker på "Contact seller" og velger at produktet ikke var som beskrevet:

• We cannot process your request at this time
    You purchased this item as a PayPal guest user and will need to contact PayPal directly by going through their Resolution Center.

Skrevet

hmm, det går ikke :s

får bare op denne beskjeden når jeg trykker på "Contact seller" og velger at produktet ikke var som beskrevet:

• We cannot process your request at this time
    You purchased this item as a PayPal guest user and will need to contact PayPal directly by going through their Resolution Center.

Vel, i alle fall ikke gi dem en negativ feedback med det første. Da kan de anklage deg som en bruker hvis de ikke er enige. Prøv å kontakte Resolution Center da.

Men hva var prisen? Er prisen på nivå med den kvalitetten du forventet? Der er ofte ting er billig på eBay akkurat på grunn av lavt kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

Vel, i alle fall ikke gi dem en negativ feedback med det første. Da kan de anklage deg som en bruker hvis de ikke er enige. Prøv å kontakte Resolution Center da.

Men hva var prisen? Er prisen på nivå med den kvalitetten du forventet? Der er ofte ting er billig på eBay akkurat på grunn av lavt kvalitet.

Jeg prøvde å få til det, me det var så vrient, og måtte taste inn koder jeg ikke vet hva er.

Synes det er rart at det ikke er mulig å skrive direkte til ebay. Sånn det er så kan man jo bare huke av for ferdigutfylte problemstillinger.

Det var en krølltang fra babyliss til over 900kr, så burde forvente at det er orginal da synes jeg!

Skrevet

Jeg prøvde å få til det, me det var så vrient, og måtte taste inn koder jeg ikke vet hva er.

Synes det er rart at det ikke er mulig å skrive direkte til ebay. Sånn det er så kan man jo bare huke av for ferdigutfylte problemstillinger.

Det var en krølltang fra babyliss til over 900kr, så burde forvente at det er orginal da synes jeg!

Men hva tilsier at det ikke er original? Kan du spesifisere, legge ut bildet om det er mulig?

Skrevet

Finn en forhandler som selger produktet og spør dem?

Skrevet

Men hva tilsier at det ikke er original? Kan du spesifisere, legge ut bildet om det er mulig?

Logoen er annerledes, materialet er annerledes enn et tilsvarende produkt av samme merke jeg fant i butikken, skjøtene der de ulike delene av produktet møtes er ujevne, lyden den skal lage er "falsk".

Men upc-koden er riktig da, me vet ikke om det har noe å si?

Skrevet

Hva står det om bytte og retur hos selger da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...