Gå til innhold

Revenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som følger med på Revenge her? Jeg er selv i begynnelsen av andre sesong. Synes serien er veldig spennende og underholdende. Liker kombinasjonen av krim og såpe, deilig å ta pause med det for en student i eksamensperioden hehe.

Hva synes dere? Hvor langt har dere kommet?

Anonymous poster hash: 2a0bb...501
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som følger med på Revenge her? Jeg er selv i begynnelsen av andre sesong. Synes serien er veldig spennende og underholdende. Liker kombinasjonen av krim og såpe, deilig å ta pause med det for en student i eksamensperioden hehe.

Hva synes dere? Hvor langt har dere kommet?

Skrevet

Jopp følger med.Venter på sesong 3, men ifølge Tv3 har de ikke bestemt når revenge skal sendes

:/

Skrevet

Er på første sesong.. Digger den dama der!

Skrevet

Ah, den er kjip. Ser slev på Netflix, og håper sesong tre kommer så fort som mulig (slik at jeg har noe å se når jeg er ferdig med sesong 2, hehe).

Har du sjekket tubeplus?

Skrevet

Jeg følger også med på Revenge! Det er veldig spennede og det kribler i magen hver gang jeg får sett en ny episode. :) Skal selv se episode 8 av sesong 3 i kveld.

• Liker 1
Skrevet

Elsker Revenge, og venter på at TV3 skal sende det igjen! :hoppe:

Skrevet

Jepp. Jeg ser på revenge :-)

Jeg er på sesong 3!

Skrevet

Jeg ser på det :) Er på sesong 3, men har tatt en liten pause nå, samler opp episoder slik at jeg kan se mange på en gang :P

Anonymous poster hash: 1a441...00c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg så de første episodene, og så gadd jeg ikke mer. Det ble for lite troverdig for meg, klarte ikke å ta karakterene eller plottet seriøst. Men kanskje tar serien seg opp etter hvert.

Skrevet

Jeg ser Revenge. Synes det er en spennende serie, man blir litt oppslukt. :)

Jeg ser på det :) Er på sesong 3, men har tatt en liten pause nå, samler opp episoder slik at jeg kan se mange på en gang :P

Anonymous poster hash: 1a441...00c

Det er gøyest, hehe :-)

Skrevet

Ja følger med :-) Ser episodene dagen etter at de har vært i USA.

Skrevet

Når kommer sesong 3 på tv3?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...