Gå til innhold

GLEDER MEG TIL JULEN! Flere juleglade mennesker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flere her som gleder seg til julen? Endelig er pepperkakene, det gode julegodteriet etc. tilbake i butikkene! På meny selger de masse julemat og den lukta i butikken gir en vann i munnen! Det er julepynt, juletrær og julelys i butikker og i gatene. Alt er bare magisk! Åh, som jeg elsker julen.
Jeg gleder meg til å reise hjem, ha litt ferie, drite i dietten og spise masse god julemat! Gleder meg til møte foreldrene mine som jeg ikke har sett på flere måneder, gleder meg til familiesamholdet, gleder meg til å slutte å tenke på budsjett og sparing - og bare spise det jeg har lyst til!
Julen er uten tvil den koseligste årstiden! :-D

Anonymous poster hash: 0d417...12b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da snøen kom såvidt på besøk i går, fuglene hentet fuglefrø utenfor kjøkkenvinduet og naboen hadde hengt opp julelysene i hagen fikk jeg en akutt julestemning. Kjenner at jeg virkelig gleder meg til jul!

• Liker 2
Skrevet

Da snøen kom såvidt på besøk i går, fuglene hentet fuglefrø utenfor kjøkkenvinduet og naboen hadde hengt opp julelysene i hagen fikk jeg en akutt julestemning. Kjenner at jeg virkelig gleder meg til jul!

Ja, har fått veldig julestemning de siste dagene; det har snødd og det er fine julelys i gatene! Veldig koselig :) Julen er veldig spesiell syns jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker julen! Spise god mat, drikke julebrus, være med kjæresten, fyre i ovnen, se på snøen ute, gå turer i kulden, pakke meg inn i skjerf og votter... ÅÅÅÅ gleder meg! :)

Anonymous poster hash: 43377...192
  • Liker 2
Skrevet

Gleder meg noe sinnsykt til jul. Har skikkelig julestemning nå som all pynten kommer på plass rundt i byen :tree:

• Liker 3
Gjest Badebuksa
Skrevet

JA! Nei til slanking, ja til jul :)

Tjuvstarter på julemarsipan til helga.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir glad av å høre at andre er like glad i julen som det jeg er. Julen er helt herlig! Og ja, blir glad av all julepynten! :-)

• Liker 1
Skrevet

JA! Nei til slanking, ja til jul :)

Tjuvstarter på julemarsipan til helga.

Det var masse god julemarsipan i butikkene. Jeg vurderte å kjøpe en julemarsipan dekket med sjokolade, men fant ut at det er best å vente til julen - da har jeg noe ekstra å glede meg til, for ja, det skal fråtses i julen :D

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det var masse god julemarsipan i butikkene. Jeg vurderte å kjøpe en julemarsipan dekket med sjokolade, men fant ut at det er best å vente til julen - da har jeg noe ekstra å glede meg til, for ja, det skal fråtses i julen :D Anonymous poster hash: 0d417...12b

Det gjør du nok riktig i!

Jeg derimot har ikke et snev av selvkontroll ;)

• Liker 1
Skrevet

Jaa, gleder meg til jul! Elsker jul :tree::kalle::nissegutt:

Det er nesten morsomt å jobbe nå også, siden vi har fått inn julepynt i butikken, jippi :D

• Liker 2
Skrevet

kjenner det napper i fingrene etter å ta i julelysene å henge dem opp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg også helt utrolig mye til julen! Begynner nesten alt i september da sommeren er over :fnise:
Har begynt å høre på julemusikk og medisterkaker, pølser og ribbe er prøvesmakt alt. Så her kan desember og julen bare komme! :danse:

Gjest energibånd
Skrevet

Julen er virkelig en fin tid. Gleder meg også helt utrolig. Jeg har dog fire eksamener som skal gjennomføres før det blir juleferie på meg - men julestemning har jeg (kjøpte klementiner i dag, så ble ikke akkurat mindre julestemning av det). Gleder meg til all den gode julematen, å møte familien og bare nyte julen.

Skrevet

Ja! Dessverre liker ikke samboer jul, så må dempe meg litt, men skal lage til jul og gjøre juleting for egen del.

Nesten så jeg lurer på om jeg skal lage julekalender til meg selv, men det er jo ikke like gøy som å få.

Anonymous poster hash: cbcb9...053

Skrevet

Jaaaa, elsker julen! Har gledet meg til jul ca. siden den endte sist.. Jeg blir også så glad av julepynt, spesielt selve juletreet. Lukten av gran i hus er fantastisk, noe lukten av julemiddagen(e) og julebaksten også er.

Akkurat nå, teller jeg dagene til jeg kan pynte til advent og åpne adventskalendere :P I år bestemte jeg meg nemlig for å være et barn selv igjen, og har visst skaffet meg og samboeren hele 11 adventskalendere (tror kanskje jeg overdrev litt). Skal også endelig få oppleve utlandet i desember, og gå på julemarkeder. Det blir forhåpentligvis helt fantastisk, og jeg gleder meg noe voldsomt!

Krysser fingrene for snø på julaften :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...