spørsmålstegnet Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg er klar over at dette tilhører tv og video, men føler det er passende å poste det her, ettersom det er forhåpentligvis litt fler som kan sette seg i situasjonen og forstå hva jeg mener. Er det bare jeg som har blitt mer hårsår med åra? Jeg er en av dem som ikke liker at dyr blir brukt som underholdning. Ihvertfall til en viss grense! En ting er Killer Karaoke, der levende insekter blir trampa istykker, og blir brukt som kasteball for å få deltakere til å hyle enda mer. Provoserende av tv-produsenter! Men en annenting. Jeg synes det er merkelig hvordan Americas funniest home video kan tillate seg å vise klipp der dyr blir offer. Her løper hunden og trekker en kjelke etter seg. Ungen får topp fart, og når hunden stopper opp så fortsetter selvfølgelig kjelken videre og når båndet tar slutt, så blir nakken til hunden slengt veggemellom. Likevel ler vi! Noe av det verste jeg så idag var hvordan en person tar sin lille hund ut av vinduet i stor fart og lar hunden svømme igjennom luftstrømmen. HVA OM HAN GLEPPER TAKET OG MISTER DEN!?? Likevel ler vi av det hele! Jeg har flere eksempler men avslutter der. Hva synes dere? Er det riktig av tv-produsenter å støtte dette!? 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Så deilig å se at noen tenker det samme som meg! Jeg er så provosert av killer karaoke! Det er ikke "bare" insekter de torturerer der, men også fugler, edderkopper, fisk m.m. Hårreisende. Og på AFV her om dagen var det en video av en kjempestresset katt som falt oppi en vanntank og som ikke klarte å komme seg ut, men falt og falt ned i vannet igjen etter desperate forsøk på å hoppe ut. Kvalmt.. Anonymous poster hash: 77b70...fb2
Sugerøret Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Neida ,du er ikke alene.Killer karaoke ser jeg ikke på,orker ikke programmer der dyr har det vondt ,skal være en del av underholdningen Mange video opptak er grusomme,en ser dyra lider og folk sitter og ler.. Helt fælt 1
Gjest Doh Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Er noen av de videoene man tydelig ser at dyrene er stresset, det ser jeg absolutt ikke på som underholdning. Men dessverre er det vel ikke så mye kunnskap ute og går på det feltet blant de som plukker ut videoene. Blir litt som da vi var i San Diego zoo. Så en ape med adferdsproblemer, men hørte en amerikansk mor si til ungen sin "look, it's dancing for you". Slet med å ikke si noe da altså... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå