AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Over det siste året har kroppen min forandret seg drastisk etter jeg ble mor. Det gikk bare et par måneder før jeg måtte slutte å amme, og det gikk ikke lang tid før brystene mine forsvant helt. Før svangerskapet var jeg en normal c cup, nå plages jeg veldig med å finne en bh som passer men jeg vil tro at jeg er en a cup. De er altså veldig små. Resten av kroppen er slank, og jeg er 172 cm høy. Gjemmer meg mest i store klær fordi jeg føler mye av min kvinnelighet er borte, og det er vanskelig å finne nye klær. Men jeg elsker å pynte meg når sjansen byr seg, spesielt i julen. Har sett på noen kjoler som jeg virkelig liker, men vil noen av disse kjolene i det hele tatt kle en kropp med små pupper? I så fall hvilken var finest? 1: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-eve-1103/elisa-dress-300699-1420/ 2: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/dry-lake-974/jane-dress-974129-14/ 3: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/jeane-blush-396/sofi-long-dress-396708-14/ 4: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-eve-1103/hilary-dress-300556-76/ 5: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-eve-1103/jo-long-dress-300673-76/ 6: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/little-mistress-1053/halterneck-dress-530128-10/ 7: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/little-mistress-1053/lace-belted-bow-dress-530124-26/ Anonymous poster hash: 8ad57...d2d
Amphitrite Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Alle du linket er fine og blir pene selv med liten byste. Synes forøvrig nr 1 og 4 var finest 5 var også fin. 1
Gjest ghej75 Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg ser fra kjolene du poster at vi har totaaalt forskjellig smak, så jeg tror ikke jeg skal komme med tips til deg . Men generelt vil jeg si at for en som er høy og slank med lite pupper er det fint å vise frem ben, skuldre, rygg (type bart), og å fremheve midje og hofter. Se på bilder av modeller, de har ofte en sånn fasong (ikke kjendiser, de har pupper).
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Den eneste jeg ville styrt unna er kjole nr.2, fordi kjoler med dyp utringning gjerne sitter dårlig og drar oppmerksomheten til brystpartiet. Ellers vil jeg si at de andre sikkert vil se bra ut! http://nelly.com/no/kl%C3'> Anonymous poster hash: 54378...180
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 PS: Disse kan gjøre underverker for oss som ikke har så mye å fylle ut kjolen med! http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/wonderland-116/silicone-bra-116575-770/ Anonymous poster hash: 54378...180
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Du er høy og slank og kan gå med alle kjolene. 2
Longgone Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Du kan jo alltids kjøpe de super pushup bhene, puppene ser ut som du har gått opp 2 str!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Du er høy og slank og kan gå med alle kjolene. Nei, jeg synes mange plagg ser forferdelig ut når man er så "flat" ved brystpartiet, og gjøre bare vondt verre. Jeg har lyst til å kunne se feminin ut, i stede for å fremheve kroppen min slik at jeg ser enda mer flatbrystet ut. Av de kjolene jeg la ut link til er kjole nr 1 den jeg har sett mest på, men jeg ser kanskje ikke for meg at den vil kle meg. Synes det er veldig vanskelig. Anonymous poster hash: 8ad57...d2d
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Nei, jeg synes mange plagg ser forferdelig ut når man er så "flat" ved brystpartiet, og gjøre bare vondt verre. Jeg har lyst til å kunne se feminin ut, i stede for å fremheve kroppen min slik at jeg ser enda mer flatbrystet ut. Av de kjolene jeg la ut link til er kjole nr 1 den jeg har sett mest på, men jeg ser kanskje ikke for meg at den vil kle meg. Synes det er veldig vanskelig. Anonymous poster hash: 8ad57...d2d Jeg ville ikke fokusert så mye på de der puppene, hvis jeg var deg.
Ferny Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Nei, jeg synes mange plagg ser forferdelig ut når man er så "flat" ved brystpartiet, og gjøre bare vondt verre. Jeg har lyst til å kunne se feminin ut, i stede for å fremheve kroppen min slik at jeg ser enda mer flatbrystet ut. Av de kjolene jeg la ut link til er kjole nr 1 den jeg har sett mest på, men jeg ser kanskje ikke for meg at den vil kle meg. Synes det er veldig vanskelig. Anonymous poster hash: 8ad57...d2d NEI - ikke si det aaaaaaa.... jeg er høyere enn deg og har a-cup. Nå har jeg aldri hatt større pupper da, så vet ikke hva jeg går glipp av på samme måte som deg. Men hvis du er slank ellers - jeg hadde heller fremhevet kroppen jeg. Seriøst. Og hvis du velger en kroppsnær/stram variant, så slipper du jo BH også. Synes det kan være pent jeg. Ellers likte jeg den første kjolen best. Men jeg hadde nok valgt noe annet selv.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Synes utringning kan være kjempefint på de med små bryster. Har man lite/ingen kløft, kan man vise en god del hud uten at det blir vulgært, og dermed ser området også mindre "tomt" ut enn om man dekker det hele til med stoff. Jeg hadde en liten A-cup tidligere, og tok silikon. Nå har jeg en stor C-cup, og savner faktisk å kunne vise litt hud uten at man ser en gigantisk kløft. Utringning gjør seg definitivt best på de med små bryster, og kan være veldig sexy! Av kjolene du linker til synes jeg nr.3 vil være den som skiller seg ut som den en småbrystet person kan gå med, men som vil se altfor vulgær ut på en med større bryster. Kjole nr.6 ville jeg styrt unna om jeg var deg, siden brystpartiet der vil bestå av en stor, slett flate med stoff. Og sånn ellers, om du ikke føler for å vise masse hud, så er rynker, rysjer og andre detaljer som skaper volum ideelt for å skape en illusjon av at du er større enn du er. Anonymous poster hash: 8069f...3a5
Gjest Raindrops Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 Nei, jeg synes mange plagg ser forferdelig ut når man er så "flat" ved brystpartiet, og gjøre bare vondt verre. Jeg har lyst til å kunne se feminin ut, i stede for å fremheve kroppen min slik at jeg ser enda mer flatbrystet ut. Av de kjolene jeg la ut link til er kjole nr 1 den jeg har sett mest på, men jeg ser kanskje ikke for meg at den vil kle meg. Synes det er veldig vanskelig. Anonymous poster hash: 8ad57...d2d Det er nok bare uvant for deg å ikke ha så mye å rutte med der fremme. Når du blir komfortabel med din egen kropp så går det nok mye bedre. Femininitet sitter ikke i puppene. 2
Anoia Skrevet 20. november 2013 #13 Skrevet 20. november 2013 Nei, jeg synes mange plagg ser forferdelig ut når man er så "flat" ved brystpartiet, og gjøre bare vondt verre. Jeg har lyst til å kunne se feminin ut, i stede for å fremheve kroppen min slik at jeg ser enda mer flatbrystet ut. Anonymous poster hash: 8ad57...d2d Man kan ha en veldig liten (til og med ikke-eksisterende) byste og fortsatt se utrolig feminin ut, bare så du vet det!
Luckiness Skrevet 20. november 2013 #14 Skrevet 20. november 2013 Disse synes jeg var finest: Den nr 2 likte jeg veldig godt! Vil tro små pupper blir litt "skjult" i den (altså at folk ikke legger merke til at de er små) pga oppmerksomheten paljettene gir når det reflekteres lys i de. I kjole nr 3 så vil man jo lett se at det ikke er noen kløft siden den er såpass åpen, noe som igjen gjør at det ser ut som om man har små bryst. Men kjolen var kjempefin! Ser jo ofte at kjendiser både med store og små pupper går i slike. Jeg har en lignende kjole som nr 4, og har ikke særlig store bryst selv. Men synes ikke at det er tydelig at jeg har små pupper i den. Husk på at når du har har små bryst så vil du ikke trenge BH i flere typer kjoler og slipper å finne spesielle BHer som passer til den og den type kjolen
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #15 Skrevet 21. november 2013 Små pupper er jo dødslekkert, en slank figur med småpupper er fint, så ikke tenk så mye på dette. Anonymous poster hash: b20ee...21e 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #16 Skrevet 21. november 2013 Alle (utenom kjole nr. 3) passer en med små bryst. Anonymous poster hash: d1613...0fa
linda85 Skrevet 21. november 2013 #17 Skrevet 21. november 2013 Mange venniner med større bryster enn meg, påpeker alltid at jeg er så heldig med mine små bryster som kan bruke alle verdens kjoler og utringninger uten å være vulgær eller bestemorsaktig - men derimot snarere elegant og classy. Vet ikke helt om jeg alltid vil si meg enig i det - men synes for eksempel at denne kjolen med detaljer på brystet (det første bildet) er super for oss med smale brystparti. Den trekker fokus over på midje og ben, samtidig med at den har et flott shine Skal selv bruke den på neste julebord og gleder meg!
Gjest avocadoen Skrevet 22. november 2013 #19 Skrevet 22. november 2013 Du kan jo alltids kjøpe de super pushup bhene, puppene ser ut som du har gått opp 2 str! Uffa, nei, ikke dette! De sofaputeBH-ene er de jævligste som finnes, samtidig som det ser ut som om at man har silikon. Kjøpte en sånn og droppa det fort altså. Niplene mine ble også vonde av dem. Pupper kan være fint i A-cup også Jeg bruker C65 som tilsvarer A75 så jeg har selv små pupper, men kan bruke alt av kjoler for det om (uten om de lange da, men det er fordi jeg er relativt liten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå