AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Det er en gutt som går på skolen min som jeg er interessert i. Har kjent han et par måneder nå. Men kjenner han ikke veldig personlig. I starten tenkte jeg ikke noe særlig over at han kunne være noe for meg. Etterhvert som tiden gikk, så kom vi oftere i prat grunnet felles samarbeid på skolen. Jeg oppfattet han som "på" i starten når jeg ikke tenkte over hvor jeg sto i forhold til han. Han kunne for eksempel plutselig "invadere" den vanlige intimsonen man har når man prater med folk man ikke kjenner så godt enda. Han sto liksom litt for nærme, slik at jeg tenkte på det. Etterhvert som jeg fikk øyene opp, og fikk se flere sider av han, begynte jeg å bli interessert. Jeg har gitt han flere bekreftelser på at jeg setter pris på det samarbeidet vi har og at jeg synes han har mange gode personelige egenskaper knyttet til det. Til det har han takket pent og at det betyr mye for han å høre det fra meg. Jeg merker på meg selv at jeg i lengre tid nå har begynt å se på han oftere, smiler og småflørter litt med blikket osv når jeg får muligheten. Han responderer jo på det og smiler tilbake, men jeg blir så flau og tør nesten ikke se på han til tider. På de festene vi har vært på har jeg vel egentlig vært ganske pågående. Oppsøkt han og, pratet med han, smiler mye til han osv. Har til og med prøvd å berøre han, tatt han i hånden og sånne vanlige hyggelige vennlige berøringer. I starten når han sikkert merket jeg ble mer pågående, kunne han plutselig bare forsvinne. Og jeg sto der som et spørsmålstegn. I det siste har han ikke gjort det riktignok. Likevel fortsetter han og smile og se på meg mye når vi er i samme rom. Men kroppsspråket hans er litt reservert. Han tar for eksempel aldri på meg, men jeg har sett han ta på armen til andre (kompiser). Nå i det siste har jeg kommet til et punkt hvor jeg er redd for at ting skal bli kleint mellom oss. Fordi jeg vet at jeg liker han, og jeg tror muligens han har merket det. Jeg blir automatisk nervøs og vimsete, og stresset i hans nærvær, spesielt hvis det er bare oss to. Det er jo litt rart om han ikke har merket interessen, siden jeg betraktelig har forandret oppførsel mot han, fra det "vanlige" vennlige til en mer flørtete tone. Jeg føler hele ansiktet mitt røpes når jeg ser og prater med han, og det er både en skummel og spennende følelse. Mest skummel for jeg vet jo ikke om han merker at jeg er interessert. Og om han merker det, og kanskje er interessert selv, så gir han meg liksom ikke det lille ekstra som jeg trenger for å kjøre mer på. Jeg har som sagt hintet frem med kroppsspråk, tatt på han (både i edru tilstand og på fest). Jeg ser han med jevne mellomrom, og vi skal samarbeide om en del ting i lang stund fremover, med mange andre til stede riktignok. Hender det bare er oss to også. Det jeg lurer på er om noen har forslag til hva som skjer her? Jeg håper jo at han er interessert i meg også. Men synes det er vanaskelig å ta kontakt med han sånn utenom samarbeidet vi har på skolen eller utenom når vi møtes tilfeldig. Det er så mye enklere hvis vi skal snakke sammen om noe vi må, og ikke noe personlig. Selv om vi også selvfølgelig har snakket en del om personlige og hverdagslige ting der det har blitt naturlig. Hva skal jeg gjøre her? Kan han også være interessert? Kan forresten si at han er noen år yngre enn meg selv. Anonymous poster hash: d21c0...d52
Gjest Awzm me Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Spør om dere skal finne på noe på fritiden på neste fest, kanskje. Han virker litt uinteressert utifra det du har skrevet, syntes jeg iallfall.Så ville ikke gått all in for det, men ja, tilfeldig spurt neste gang dere er fulle sammen. Eller neste gang dere samarbeider, om du er litt tøffere enn meg
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Tenker det jeg også. At han ikke virker så veldig interessert, bortsett fra vennskapelighet. Alikevel føler jeg det er et eller annet "der" når blikkene våre møtes, som er spennende og som han responderer på når jeg flørter med han. Et Inntrykk jeg har av han er at han vokser litt på seg selv og flørtingen når jeg starter og når jeg gir han bekreftelser. Et moment som ødelegger litt er at det er noen andre gutter som klenger veldig mye på meg, klemmer, skryter av meg osv på meg mens han er til stede.Det har skjedd opptil flere ganger. Det er skikkelig dritt egentlig. For det kan jo gi helt feil signaler til han og gjøre at han tenker sitt om det. Prøver da å rette opp igjen og flørte/gi han oppmersomhet i etterkant av det. Vet ikke hvordan det gir utslag, men jeg vil ikke at han skal tro jeg er interessert i noen andre. Anonymous poster hash: d21c0...d52
Gjest .-L-. Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Hvis det er slik at han liker deg, så gjorde du nok han veldig usikker med å være avisende i starten.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Hvis det er slik at han liker deg, så gjorde du nok han veldig usikker med å være avisende i starten. Ja, det er mye mulig. Men føler likevel at jeg har "rettet" opp i det, ved å ta mye initiativ til verbal og nonverbal flørting, at det ikke skulle være så vanskelig for han å catche opp nå i etterkant. Er alltid blid og positiv når han tar kontakt og kommer bort til meg osv. Anonymous poster hash: d21c0...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå