AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Er det et annet ord for "Eneste sjansen til å knulle en kollega uten å få konsekvenser"? Hvorfor er det så mange kjærester som er redd for at ens kjæreste skal være utro på julebord? Hvorfor skjer det så mye utroskap der? Jeg hater julebord, men jeg har ikke opplevd at en kjæreste har vært utro mot meg på julebord. Såvidt jeg vet da. Men jeg husker en gang når eksen skulle på julebord... forferdelig :O Anonymous poster hash: 11ab8...f1b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 De fleste menn er utro svin og ligger med alt som rører seg uansett. Sier ikke at damer er så mye bedre, jeg har hørt noen ville historier, men oftest er det jo menn som tar initiativ siden de ikke klarer kontrollere ståpikken sin. Anonymous poster hash: fa3b6...be2
Miss moneypenny Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg har aldri gruet meg til at samboeren skal på julebord, han har dratt alene hver gang. Sist han var på julebord fikk jeg 60 meldinger av han om hva han skulle gjøre med meg når han kom hjem det må være vondt for de som gruer seg. Men er det virkelig sånn at de aller fleste er utro på julebord? Det tviler jeg på. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Det er nok noe med akevitten ja.
Gjest ghej75 Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Uhm, jeg tror dere har sett for mye på Hotel Cæsar eller Kvinneguiden-tråder om utroskap eller noe. Jeg er ikke bekymret for julebordsesongen, verken på mine eller samboerens vegne..
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Enkel løsning: Pul kollegaer selv. Det skal jeg gjøre! Anonymous poster hash: ae75e...f63
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Jeg har aldri gruet meg til at samboeren skal på julebord, han har dratt alene hver gang. Sist han var på julebord fikk jeg 60 meldinger av han om hva han skulle gjøre med meg når han kom hjem det må være vondt for de som gruer seg. Men er det virkelig sånn at de aller fleste er utro på julebord? Det tviler jeg på. Oi, da var han nok veldig inspirert av de flotte damene på julebord fint at han kanaliserte begjæret dit det hørte hjemme da, og ikke dit det egentlig tok veien Anonymous poster hash: 4241e...019
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Når menn og kvinner jobber sammen, så er det alltid noen man får bedre kontakt og kjemi med enn andre. I hverdagen overser man dette, og bare gleder seg over at det er trivelig på jobb, med noen en liker godt. Så kommer julebordet. En spiser godt, og ikke minst, så drikker man godt. Og etter maten ender man opp med de/den man trives sammen med, eller har et godt øye til. Er man litt beruset, er det også lettere å nærme seg, eller komme i en situasjon der man blir fortrolig og intim. Så et godt forhold på jobb, der det kun har vært vennskap og god kjemi, kan fort utarte seg til noe mer på julebord pga alkohol. Det er lett å komme i en situasjon man angrer på med litt for mye øl/vin og akevitt innabords. Anonymous poster hash: 4241e...019 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Oi, da var han nok veldig inspirert av de flotte damene på julebord fint at han kanaliserte begjæret dit det hørte hjemme da, og ikke dit det egentlig tok veien Anonymous poster hash: 4241e...019 For det er jo helt utenkelig at man kan få lyst på kjæresten sin når man er full liksom. Selv ikke jeg, som av natur er mer eller mindre fullblods-tøs, er med på at det må ha vært andre damer som var kilden til typens meldinger. Noen ganger får man faktisk lyst på den man er sammen med og, uten at det er trigget av andre. Ikke alltid, men det kan skje! Selvsagt. Hvis ikke hadde man vel neppe vært sammen med vedkommende... Anonymous poster hash: ae75e...f63 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Selv synes jeg det er morsomt hvordan så mange fremstiller julebord som de sykeste fyllafestene. Hos oss, og alle steder jeg har jobbet, er julebord litt mer la-oss-bli-brisne-og-enda-bedre-kjent. Utrolig gøy, men er ikke slik at folk ligger med kollegaen i en krok! Anonymous poster hash: 9203f...dbe 1
Miss moneypenny Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 Oi, da var han nok veldig inspirert av de flotte damene på julebord fint at han kanaliserte begjæret dit det hørte hjemme da, og ikke dit det egentlig tok veien Anonymous poster hash: 4241e...019 Han var inspirert av noe vi hadde snakket om dagen i forveien gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå