AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Vi vil kjøpe løpesykkel til sønnen vår til jul, han er halvannet år. Bør vi kjøpe med eller uten bremser? Ser for meg at bremser må være en fordel i nedoverbakker, men er usikker på om han klarer å bruke dem i det hele tatt. Han vil være 2 år når han tar den i bruk ute. Ser at de selges ofte uten bremser, hvordan fungerer det tro? Anonymous poster hash: 482dc...25c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Uten bremser. Etter mye undersøkelse endte vi med denne: http://www.runbike.ca/shop/strider-bike?gclid=CLuopsiu9LoCFcU5QgodEUMAsA Men vi bor ikke i Norge, så vet ikke om den finnes der. Husker ikke alt jeg tittet etter men det var blant annet høyde og mulighet for justering og hvor lett sykkelen var. Denne siden var til god hjelp da jeg valgte: http://www.balancebikescanada.ca/pages/Bike-Comparison.html Men som sagt har jeg ikke oversikt over hva som selges i Norge. Anonymous poster hash: cd85a...a79
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeg som skrev ovenfor. De bremser forresten med beina, derfor ikke nødvendig med bremser. Anonymous poster hash: cd85a...a79
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe en skikkelig sykkel? Min 2 åring sykler rundt på to-hjuls sykkel med støttehjul... Anonymous poster hash: 1cf04...3ee
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe en skikkelig sykkel? Min 2 åring sykler rundt på to-hjuls sykkel med støttehjul... Anonymous poster hash: 1cf04...3ee Balansesykkel er nettopp til at de skal lære å holde balansen. Noe de lærer bedre og raskere uten støttehjul enn med. Anonymous poster hash: 29eab...1f9 1
Ragg Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Vi kjøpte en i tre på xxl, brukt den masse. Den er ganske lav, slik at den kunne brukes med en gang. Kjøpte først en annen men den ble for høy for vår sønn.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe en skikkelig sykkel? Min 2 åring sykler rundt på to-hjuls sykkel med støttehjul... Anonymous poster hash: 1cf04...3ee Fordi balansesykkel er anbefalt for å skape god balanse og kontroll hos barna. Mange "forståsegpåere" anbefaler ikke støttehjul, derfor kjøper vi heller balansesykkel. Erfaringer viser at overgangen til vanlig sykkel uten støttehjul går veldig raskt når de er vant til balansesykkel. TS Anonymous poster hash: 482dc...25c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 storebror fikk en med bremser, lillebror uten. Vi tok av bremser til storebror da den hadde ingen funksjon egentlig. Kjøpet anbefales på det sterkeste. Det er det eneste kjøpet til barna som var verdt pengene! Anonymous poster hash: 4c9a2...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå