Gjest Tabby Skrevet 8. mai 2004 #1 Del Skrevet 8. mai 2004 Ble så irritert på sambo i stad. Det er så varmt her om dagen, men siden pusen er gravid og jeg ikke vet helt når hun skal ha barna sine så har jeg vært så nøye med å holde henne inne. Men sambo'n klarte ikke det han da. Han bare MÅTTE lufte uten å stenge henne på kjøkkenet så lenge. Det samme klarte han tidligere denne uka også At det skal være så vanskelig å passe på at katten blir inne da... Jeg har ikke lyst på et kull mens vi allerede har små kattunger i huset jeg, og hva om fødselen starter og hun er ute da. Tenk om noe går galt og jeg ikke kan hjelpe henne eller få henne til dyrlegen. Sist kom hun ikke inn på over ett døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. mai 2004 #2 Del Skrevet 8. mai 2004 De fleste katter vil føde på et kjent og trygt sted, så hun vil nok komme hjem før fødselen starter. Hvis ikke så kommer hun hjem for å spise etter fødselen, og da kan du følge etter henne og finne ungene :blunke: Men jeg tror det er størst sjanse for at hun vil føde hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. mai 2004 #3 Del Skrevet 8. mai 2004 Takk for det Labella. Det er første gang jeg har en katt som skal føde og det er første gang hun skal føde så jeg er på tuppene for at noe skal hende. Stakkars sambo'n fikk litt kjeft i stad... :oops: *Lurer på hvordan jeg vil være når f eks datteren min skal føde om en god del år, når jeg er slik med pusen nå...?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mai 2004 #4 Del Skrevet 8. mai 2004 Når du allereie har fått roa ned nervene dine kan eg koma med ei skrekkhistorie... Min gravide pusekatt smatt ut døra for å tisse ein vårdag i fjor, og kom aldri tilbake... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mai 2004 #5 Del Skrevet 8. mai 2004 Når du allereie har fått roa ned nervene dine kan eg koma med ei skrekkhistorie... Min gravide pusekatt smatt ut døra for å tisse ein vårdag i fjor, og kom aldri tilbake... :cry: Så trist. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 9. mai 2004 #6 Del Skrevet 9. mai 2004 Å Linn3c, nå ble jeg trist! :-( Uff, det er så leit når noen kjære blir borte, spiller ingen rolle om det "bare" er dyr, de er en del av familien og en god venn de også. :trøste: Jeg har ikke sovet i natt jeg da, var borte i verandadøra veldig mange ganger, og tilslutt kom jenta mi :D Jeg var såååå glad og ville kose, men neida, hun skulle ha mat hun... Typisk katter det, de gjør som de vil. (Linn3c, kan få en pusunge av meg bare pusen får de ut og de vokser litt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. mai 2004 #7 Del Skrevet 9. mai 2004 Så fint at hun kom hjem, da! Vet hvordan det er å være bekymret for en katt som er ute! I fjor sommer satt jeg oppe og ventet og ventet på lillepusen min mange netter - turde jo ikke å legge meg før "babyen" var trygt i hus :blunke: Linn3c; så trist da :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. mai 2004 #8 Del Skrevet 9. mai 2004 Åh! Så heldig du er som fikk pusen din hjem igjen :D Passe godt på jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 9. mai 2004 #9 Del Skrevet 9. mai 2004 Å så godt å se at andre er like "gale" etter pusene sine Han var litt fornærmet i dag over at jeg sov på sofaen pga en katt og ikke kom inn til han, men men.Haddde han blitt borte var det han jeg helst ville snudd rundt på himmel og jord for å få hjem... I dag har han i det minste vært litt flinkere, fortsatt knallvær her, og det blir så varmt inne, så han har stengt pusen nede i kjelleren nå, der er det kjølig og deilig. Må bare slippe henne opp litt etterpå og kose. Det var faktisk det verste i natt, hun fantes ikke kosete i det hele tatt! Hun som har vært kjempekosete hele tiden hun har vært gravid... Men magen var forstatt stor og spent så barna er med henne rundt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. mai 2004 #10 Del Skrevet 9. mai 2004 Så kjekt at pusen din kom heim igjen! :D Min ville og gale "rømme-sin-vei-katt" har blitt erstatta av verdas nydelegast og rolegaste katt! :D (sjå avatar!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 9. mai 2004 #11 Del Skrevet 9. mai 2004 Så nydelig pus du har! En langhåret tabby du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå