Gå til innhold

Blitt sammen med noen som opprinnelig var i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noen gang hendt deg at du har blitt sammen med noen som når du først ble kjent med, allerede var i et forhold?

Anonymous poster hash: 3c6d7...3fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for det er utrolig dumt gjort, og jeg er smartere enn som så.

• Liker 4
Skrevet

Nei, hjelpes!

Stikkord: selvrespekt

Anonymous poster hash: cca05...282
  • Liker 4
Skrevet

Jeg spør ikke om du ble sammen med vedkommende MENS han/hun var i forhold, men etter.

Men om vedkommende VAR i forhold når dere først ble kjent..

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg har blitt invovlert med noen som var i et forhold på det tidspunktet vi ble kjent, ja. Flere ganger faktisk. Møtte aldri dama og når de slo opp så er det da fritt frem tenker jeg.

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Skrevet

Jeg gjorde det, men da visste jeg ikke at han var i et forhold. Den som fikk svi for det var meg, fikk mange mindre pene kallenavn av henne...

Anonymous poster hash: 02a93...de7
Skrevet

Jupp, eller har kjent kjæresten min LENGE, men vi begynte å holde på mens han halveis holdt på med ei som bodde laaaangt unna. Det hadde nok aldri blitt noe mellom dem uansett, siden begge to nektet å flytte, og han misliker egentlig avstandsforhold. Vi ble selvfølgelig ikke sammen før etter han hadde sagt ifra til henne om det ikke kom til å bli noe mer :)

Anonymous poster hash: 89238...610
Skrevet

Ja, med exen. Han dumpet samboeren sin pga meg, og vi ble sammen noen uker etter. Det endte ikke bra, plutselig var jeg dumpet etter en stund og han hadde funnet seg en ny. Jævla drittsekk.

Anonymous poster hash: 83f58...535
  • Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Min nåværende mann var i et forhold når jeg ble kjent med han.

Han sa rimelig kjapt at han allerede hadde vurdert å ende forholdet, og han gjorde også det med en gang han innså at han hadde følelser for meg.

Vi innledde ingenting før det var slutt mellom dem da

Skrevet

Ja, med exen. Han dumpet samboeren sin pga meg, og vi ble sammen noen uker etter. Det endte ikke bra, plutselig var jeg dumpet etter en stund og han hadde funnet seg en ny. Jævla drittsekk.

Kommer det virkelig som en stor overraskelse når forholdet deres begynnte sånn?

Anonymous poster hash: cdd37...840

• Liker 7
Skrevet

Det var jeg som var i et forhold. Ble kjent med en annen og ble forelsket, men gjorde selvsagt ingenting mer før jeg hadde gjort det slutt med han jeg var sammen med. Bedritent, ja... Men man kan ikke hjelpe for hvem man får følelser for, og det var lenge siden "gløden" forsvant hos oss. Var bare et spørsmål om tid før jeg hadde gjort det slutt, en annen eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Kommer det virkelig som en stor overraskelse når forholdet deres begynnte sånn?

Anonymous poster hash: cdd37...840

In hindsight, no. Han har alltid holdt på sånn visstnok. Men det visste jeg ikke før det var for sent. Så ja, det kan gå bra men for det meste gjør det ikke det. Bedre med en mann som har vært singel en stund og ikke er desperat etter å ikke være alene :)

• Liker 1
Skrevet

Sélvfølgelig ikke. Er ikke ei hore.

Anonymous poster hash: e5cf3...1f2

Skrevet

Ja, han hadde bestemt seg for å gjøre det slutt samme dagen vi møttes.

I dag, er det 3 år siden, og vi er forlovet og venter vårt første barn snart :)

Skrevet

Jeg har blitt sammen med kvinner som opprinnelig var i forhold, ja. Sliter pittelitt med å se problemet. Jeg har ingen ansvar ovenfor følelsene til den andre mannen om kvinnen fant ut at jeg var det hun heller ville ha.

• Liker 7
Skrevet

Det var jeg som var i et forhold. Ble kjent med en annen og ble forelsket, men gjorde selvsagt ingenting mer før jeg hadde gjort det slutt med han jeg var sammen med. Bedritent, ja... Men man kan ikke hjelpe for hvem man får følelser for, og det var lenge siden "gløden" forsvant hos oss. Var bare et spørsmål om tid før jeg hadde gjort det slutt, en annen eller ikke.

Overlapping altså

Anonymous poster hash: 4d304...707

Skrevet

Starter det med utroskap, så ender det med utroskap.

• Liker 1
Skrevet

Starter det med utroskap, så ender det med utroskap.

Det er ikke utroskap bare fordi man traff hverandre og ble kjent rent platonisk mens den ene eller begge var i et forhold.

Anonymous poster hash: 023a5...bf1

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er ikke utroskap bare fordi man traff hverandre og ble kjent rent platonisk mens den ene eller begge var i et forhold.

Anonymous poster hash: 023a5...bf1

Jo, det er det, for man kutter ikke ut partneren sin før man har seg et sikkerstikk.

Innlegget er ryddet for slettet innhold.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 1
Skrevet

Jo, det er det, for man kutter ikke ut partneren sin før man har seg et sikkerstikk.

Og du er så AB.

Hvilket betyr at du og jeg ikke deler samme eksponeringsbehov.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...